شهر سبز میزبان گردشگران رویداد 2018

همدان (پانا) - سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: استان همدان دارای ظرفیت های بالقوه و خوبی در زمینه تاریخی و گردشگری است که می توان آن را هرچه بهتر به مهمانان و وزرای گردشگری که در همایش گردشگری آسیا «2018» حضور دارند معرفی کرد.

کد مطلب: ۸۵۳۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
شهر سبز میزبان گردشگران رویداد 2018

بابک مهدی آزاد با اشاره به رویداد فرهنگی «2018» همدان، اظهار کرد: همزمان با برگزاری رویداد فرهنگی «2018»، جشنواره مردمی در بوستان مردم همدان به مدت هفت شب با میزبانی مردم برگزار شد.

مهدی آزاد با تأکید بر راهبرد اصلی استان مبنی بر حرکت به سوی توسعه گردشگری به عنوان محرک اقتصاد، تولید و اشتغال گفت: تعریف پلان تبلیغات رویداد و تبلیغات محیطی، ساماندهی ورودی‌های اصلی، ساماندهی فضای سبز شهری، برگزاری جنگ‌های شادی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، اجرای نمادهای حجمی با موضوع 2018، زیباسازی شهری در محیط محلات، پارکها و خیابانها در قالب رنگ آمیزی، نقاشی‌های دیواری، نورپردازی‌های متنوع، بهسازی و ساماندهی سطح شهر، حذف تابلوهای اضافی و سازه‌های غیر استاندارد واقع در معابر و تبدیل آن به سازه‌هایی متناسب با مبلمان شهری و... از جمله اقدامات انجام شده در راستای برگزاری رویداد 2018 بود.

آزاد با اشاره به نقش بارز دو مقوله مهم زیباسازی و فضای سبز در مدیریت منظر شهری بیان کرد: توسعه فضای سبز شهری بسیار اثرگذار در توسعه گردشگری است و مهمترین بخش از خدمات شهری، فضای سبز بوده که می‌تواند بقیه کاستی‌ها را پوشش دهد؛ از این رو، حمایت از بسترهای قانونی و اجرایی توسعه فضای سبز در برنامه‌های مدیریت استان، با جدیت تمام استمرار خواهد داشت.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در پایان عنوان کرد: برای معرفی هر چه بیشتر همدان تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و امیدواریم این رویداد هر چه هست ره‌آورد و اتفاقات خوبی برای استان و شهرمان رقم بزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار