مراسم نمادین روز جوانه ها؛

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین: در سال تحصیلی جدید به دنبال تحول بنیادی ، ارتقا مدیریتی و نشاط تربیتی هستیم

قزوین (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم نمادین " روز جوانه ها" ، تحول بنیادی ، ارتقا مدیریتی و نشاط تربیتی را از اهداف آموزش و پرورش استان قزوین در سال تحصیلی جدید عنوان نمود.

کد مطلب: ۸۵۳۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین: در سال تحصیلی جدید به دنبال تحول بنیادی ، ارتقا مدیریتی و نشاط تربیتی هستیم

سالار قاسمی در مراسم جشن امیدها که در دبیرستان فاطمیه هلال احمر برگزار می شد ، با تاکید بر رشد و تعالی در دانش آموزان اضافه کرد: مدیران مدارس باید دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری را از اهداف مهم خود قرار دهند.

قاسمی با بیان اینکه امسال را با شعار " تحول بنیادی ، تعالی مدیریتی ، نشاط تربیتی و مهارت های زندگی " آغاز می کنیم ،ادامه داد: این بدان معنی است که تحول در تمام امور نسبت به موفقیت، جلوگیری از افکار ناکارآمد و در نهایت دور کردن فضای کسل کننده و بی روح معنی می یابد.

وی خطاب به دبیران و مسئولان اجرایی مدارس گفت: شما باید تلاش کنید تا فضایی با نشاط تربیتی برای دانش آموزان ایجاد کنید زیرا اگر حال مدارس ما خوب نباشد دیگر نمی توانیم از جامعه توقع نشاط و شادابی را داشته باشیم.

به گفته قاسمی، نشاط تربیتی باعث جلوگیری از سخت گیری های بی دلیل و بی مورد می شود.

وی تاکید کرد: امیدوارم با مشارکت نهادهای مختلف و اولیاء و دانش آموزان شاهد آغاز سال تحصیلی سرشار از نشاط و شادابی باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به فرارسیدن ایام ماه محرم، افزود: این ماه فرصت مناسبی برای حضور در مکتب حسینی (ع) و سیره فاطمی (س) است تا بتوانیم فرزندانی شایسته را تحویل جامعه دهیم

خبرنگار:زهرا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار