آغاز گردهمایی سالانه مسئولان مدارس غیردولتی با شعار مشارکت، تحول، آموزش‌وپرورش پویا

تهران (پانا) - گردهمایی سالانه روسای ادارات مشارکت‌های مردمی، کارشناسان مسئولان مدارس و مراکز غیردولتی، آموزش از راه دور و شوراهای آموزش و پرورش استان‌ها با موضوع تبیین سیاست‌ها و برنامه‌ها در مجتمع فرهنگی اردویی شهیدباهنر آغاز شد.

کد مطلب: ۸۵۳۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز گردهمایی سالانه مسئولان مدارس غیردولتی با شعار مشارکت، تحول، آموزش‌وپرورش پویا

این همایش با حضور ۲۰۰ نفر از مسئولان مدیران و کارشناسان مدارس و مراکز غیردولتی و موسسان مدارس غیردولتی و با حضور مجتبی زینی‌ند، رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در حال برگزاری است و قرار است امروز و‌ فردا در ۱۴ ساعت درباره مسائل مختلف مدارس غیردولتی با هدف همکاری و هماهنگی و یکپارچگی بیشتر در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، بحث و گفت‌وگو کنند.

امروز در ۹ کارگروه مسائل مربوط به ادارات مشارکت‌ها، مسوولان از راه دور، مدارس غیردولتی، شوراها بررسی می‌شود. ه‍مچنین فردا پنجشنبه ۲۲ شهریور، نشست رئیس سازمان مدارس غیردولتی با شورای موسسان مدارس غیردولتی و کارگاه آموزشی سامانه‌های مدارس غیردولتی برگزار می‌شود.

بررسی شاخص‌های کیفیت‌بخشی به مدارس هیات‌امنایی، چگونگی کیفیت‌بخشی به شوراها، سنجش شاخص‌های ارزیابی عملکرد شوراها، تبیین برنامه‌ها و سیاست‌گذاری امور شوراها، آئین‌نامه مناطق مرزی و آزاد و دستورالعمل مدارس وابسته، راهبردها و برنامه‌های سال جدید، تقویم اجرایی مدارس، مفاهیم آموزش الکترونیکی تعدادی از موضوعاتی است که قرار است در این کارگروه‌ها به بحث، بررسی و تصمیم‌گیری گذاشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار