سرپرست معاونت پژوهش،برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان:

۲ هزار کلاس درس در زنجان هوشمندسازی شده است

زنجان(پانا)-سرپرست معاونت پژوهش،برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت:۲ هزار کلاس درس در زنجان هوشمندسازی شده است.

کد مطلب: ۸۵۳۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
۲ هزار کلاس درس در زنجان هوشمندسازی شده است

سرپرست معاونت پژوهش،برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان زنجان :تعداد کلاس‌های درس هوشمند استان زنجان براساس آخرین ارزیابی شامل ۲ هزار و ۴۳۷ کلاس درس است.

علی محمدی اظهار کرد:تعداد مدارس متصل به شبکه اطلاعات در استان را شامل ۲۰۳ کلاس درس اعلام و خاطر نشان کرد: تعداد یک هزار و ۴۱۹ مدرسه استان نیز دارای پورتال اطلاع‌رسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع کلاس‌های هوشمند در استان زنجان یک هزار و ۱۶۷ کلاس درس در مقطع ابتدایی قرار دارد؛ اضافه کرد: در مقطع متوسطه دور اول ۵۷۳ کلاس و در مقطع دوره دوم ۶۹۷ کلاس درس به صورت هوشمند دایر است.

محمدی با اشاره به اینکه ساماندهی نیروی انسانی در مناطق و نواحی آموزشی استان زنجان انجام شده است؛ بیان کرد: ۹۰ درصد نقل و انتقالات در نواحی انجام شده و تنها نقل و انتقالات اضطراری باقی مانده است.

سرپرست معاونت پژوهش،برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جدید هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد ماند؛ افزود: دوره‌های آمادگی نیز برای معلمان مقاطع مختلف برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار