راشکی؛ آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان الگوی خوبی برای دیگر استانها

زاهدان(پانا)-زاهدان(پانا)_ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: آموزش و پرورش این استان در صنعت کشور شرایط ویژه ایجاد کرده است تا جایی که در بسیاری از برنامه ها و شاخص های ما الگویی برای دیگر استان‌ها محسوب می شود.

کد مطلب: ۸۵۳۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
راشکی؛ آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان الگوی خوبی برای دیگر استانها

راشکی صبح امروز در گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بیش از ۵۴ میلیارد جذب اعتبار دولتی و مردمی در اختیار اداره آموزش و پرورش قرار گرفته است لذا در سال ۹۶ حدود ۲۶۶ ۸۰۹ آموزش و پرورش داده‌ایم و قریب به ۶۰ درصد پیش بینی های انجام شده به وقوع پیوسته است.

وی عنوان داشت:روند توسعه و رشد استان ما در کنار استان های است که اعتبارات فراوانی در اختیار دارند و این خود حائز اهمیت و سزاوار قدردانی است.

وی تصریح کرد:بر اساس جمعیت دانش آموزی استان از سال ۹۲تا سال ۹۶ قریب به ۲۰۰ هزار تجهیزات مدارس استاندارد را تحویل مدارس داده ایم.

راشکی ادامه داد: از آخرین وضعیت پروژه های بازسازی و نوسازی استان می توان به ۲۶ مدرسه و کلاس درسی مدرسه و ۱۴۴ کلاس درس توسط کمک های مردمی و ۱۶۳ مدرسه با ۶۰۵ از دیگرمنابع اشاره کرد کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: در شش ماهه نخست سال ۹۶ ۴۹۹ کلاس درس را آماده کرده و تحویل داده ایم که از این نظر رتبه دوم را در کشور کسب کرده ایم و در شش ماه نخست سال ۹۷ ۴۲۶ کلاس درس آماده کرده که از این نظر استان پنجم در کشور هستیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان پرچمدار جذب خیرین مدرسه ساز در کشور است اظهار داشت: ما در بازه زمانی ۶ ساله ۱۱۵۲ مدرسه و ۴۶۶۶ کلاس درس آماده تحویل داده ایم که تعداد ۹۴۱ مدرسه را خیرین مدرسه ساز تکمیل کرده اند.

خبرنگار /مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار