اعلام نتایج آزمون سمپاد متوسطه اول تا پایان هفته

تهران (پانا) - رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون سمپاد متوسطه اول تا آخر هفته اعلام می شود.

کد مطلب: ۸۵۳۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج آزمون سمپاد متوسطه اول تا پایان هفته

به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در اختتامیه جشنواره نوآوری در فرآیندهای یادگیری درباره تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور اظهار کرد: طبق آخرین مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو برای سال ۹۸ تأثیر سوابق تحصیلی به صورت ۳۰ درصد و قطعی خواهد بود و بعد از این مصوبه جدیدی را نداشتیم. اگر بخواهیم آثار سوء کنکور که بر نظام تعلیم و تربیت سایه افکنده است از بین ببریم، باید تأثیر سوابق تحصیلی را افزایش دهیم.

عمادی در پاسخ به سوالی مبنی بر رعایت عدالت و امنیت در فرآیند برگزاری امتحانات نهایی که از سوی دانش‌آموزان موجب نگرانی شده است، تصریح کرد: به همان اندازه که عدالت در کنکور رعایت می‌شود در امتحانات نهایی هم این موضوع برقرار است، همچنین برای ارتقای امنیت امتحانات نهایی در حال استقرار سامانه الکترونیکی تصحیح هستیم تا ارزش نمرات افزایش پیدا کند.

وی درباره اعلام نتایج آزمون سمپاد متوسطه اول گفت: اعلام نتایج تا پایان همین هفته انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان از شنبه می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند و مشکلی از نظر جابجایی آن دانش آموز از مدرسه دیگر به مدارس تیزهوشان در صورت قبولی دانش آموز وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار