با موضوع معرفی سردار شهید بنیادی؛

کتاب «آرام بی قرار» در قم روانه بازار نشر شد

قم(پانا)- کتاب «آرام بی قرار» با موضوع زندگی و شهادت سردار شهید محمد بنیادی فرمانده تیپ حضرت معصومه(س) لشکر 17 روانه بازار نشر شد.

کد مطلب: ۸۵۳۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کتاب «آرام بی قرار» در قم روانه بازار نشر شد

کتاب «آرام بی قرار» با موضوع سبک زندگی و رزم و شهادت سردار شهید محمد بنیادی فرمانده تیپ حضرت معصومه(س) لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، بنیاد شهید استان و شرکت تعاونی ناشران روانه بازار نشر شد.

در بخشی از کتاب با ذکر خاطره ای از فرهاد صباغ زاده همرزم شهید آمده است: «شهید بنیادی تبعیت محض از حضرت امام(ره) داشت. روزی در منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی برای نیروها صحبت می کرد. می گفت: بهترین پیامی که می توانیم برای مردم داشته باشیم، تبعیت از رهبری است. امام موقعی که صحبت می کند، به صحبت هایش جامه عمل بپوشانیم نه اینکه ورد زبان مان بکنیم و پلاکاردش بکنیم و بزنیم توی خیابان. بیاییم به صحبت های امام عینیت ببخشیم. همین پیام ما را بس که کلیه مسائل مان را بتوانیم با صحبت های امام وفق بدهیم و سعادت در همین است.»

مطالب کتاب مشتمل بر 328 صفحه و حاوی خاطرات خانواده، دوستان و همرزمان شهید از نوع فرماندهی و سبک زندگی به همراه دست نوشته ها و مجموعه تصاویری از شهید بنیادی می باشد که با تلاش «علیرضا صداقت» تدوین شده است.

کتاب «آرام بی قرار» روز دوشنبه 19 شهریور در همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان با حضور استاندار قم و خانواده معظم شهید، رونمایی شد؛ علاقمندان می توانند جهت دریافت کتاب با انتشارات خادم الرضا(ع) در قم با شماره های:

37742142--025 و 37736165-025 و 09127461205

تماس حاصل نموده و یا به مراکز فوق الذکر مراجعه کنند.

سردار شهید محمد بنیادی فرمانده تیپ حضرت معصومه(س) لشکر 17 در تاریخ 13 آبان سال 1362، هنگامی که 25 سال سن داشت، در منطقه پنجوین و عملیات کربلای چهار به درجه رفیع شهادت رسید و در قطعه چهار گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار