معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سیستان و بلوچستان:

نقش مدرسه در جامعه نقشی حیاتی است

زاهدان(پانا)-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهمترین محل هایی که جامعه به آن نیاز دارد و نقش حیاتی را در آن ایفا می‌کند مدرسه است لذا مدیران توانمندی باید بتوانند این مکان را اداره کنند.

کد مطلب: ۸۵۳۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش مدرسه در جامعه نقشی حیاتی است

عباسعلی ارجمندی عصر امروز در جلسه روسای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان به سند تحول بنیادین نگاه ویژه ای دارد لذا باید برای تحقق این هدف در یک بازه زمانی حرکت کنیم.

وی عنوان داشت: مدیران مدارس باید بتوانند به بهترین شکل کاملترین بهره‌وری از مدارس را با نگاه به مسائل پرورشی داشته باشند.

ارجمندی ادامه داد: مسئله‌ای که باید به آن توجه ویژه ای شود مسئله ی کارکرد مدارس و بهبود آن است که نیاز به یک نگاه مدیریتی در سطوح بالاتر را دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل تصریح کرد: اصلاح ربطه ی بین جامعه و مدرسه باید از سیاست‌های اصلی آموزش و پرورش باشد و باید سطح این روابط را در تمام مدارس گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه باید نگاه کارشناسی در حوزه توسعه کتب درسی داشته باشیم و باید به آن سرعت دهیم تاکید کرد: اگر نگاه کارشناسی درست در حوزه نقل و انتقالات وجود داشته باشد و به درستی برای آنها وقت صرف شود خیلی از مسائل در حوزه نقل و انتقالات کاسته خواهد شد.

ارجمندی بیان داشت: ما باید به بهترین نحو از داشته هایمان استفاده کنیم چراکه ظرفیت های بزرگی در مجموعه آموزش و پرورش وجود دارد واین امر تلاش بیشتر مدیران را می طلبد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل در پایان با اشاره به اهداف و برنامه های پیش بینی شده برای آغاز سال تحصیل ویژه دانش آموزان در مناطق مختلف استان افزود: باید به توزیع صحیح منابع مالی، شاداب سازی مدارس و جذب بازماندگان توجه خاص داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار