سرپرست فرمانداری ویژه میناب:

امروزه بخش دولتی و خصوصی در کنار یکدیگر چرخ اشتغال و تولید کشور را می چرخانند

میناب(پانا) - سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: امروزه در ایران اسلامی بخش دولتی، خصوصی و تعاونی ها در کنار یکدیگر چرخ اشتغال و تولید این کشور را به پیش می برند.

کد مطلب: ۸۵۳۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
امروزه  بخش دولتی و خصوصی در کنار یکدیگر چرخ اشتغال و تولید کشور را می چرخانند

به گزارش پانا هرمزگان، محمد احمدی در نشست با تعاونگران شهرستان میناب ضمن تبریک تشکر و آروزی موفقیت برای تعاونگران این شهرستان گفت: امروز در ایران اسلامی بخش دولتی، خصوصی و تعاونی ها در کنار یکدیگر چرخ اشتغال و تولید این کشور را به پیش می برند.

وی افزود: با برنامه ریزی، پشتکار و بر اساس قانون و برنامه ششم توسعه کشور، تعاونی ها را درشهرستان میناب به جایگاه واقعی آن برسانیم.

نماینده عالی دولت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: تعاون چشمه جوشان اشتغال است و نقش و هدف آن به خوبی در حوزه اشتغال در قانون مشخص شده است.

وی بیان کرد: تجربه کار جمعی در ایران اسلامی همواره با موفقیت بوده است و در کار تعاون نیز با در کنار هم قرار گرفتن اندیشه ها ،تلاش و پشتکار جمعی موفقیت ها دوچندان می شود و ما نیز در این زمینه حمایت های لازم را انجام می دهیم.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب همچنین افزود:با کار و تلاش شبانه روزی در حال برنامه ریزی در جهت شکوفای و توسعه شتابان شهرستان میناب به عنوان دومین شهرستان استان هرمزگان هستیم.

احمدی عنوان کرد: در این زمینه کارگروه های مشورتی تشکیل می دهیم و از همه نخبگان و بزرگان شهرستان میناب استفاده می کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب، برخی از بانک های شهرستان میناب در پرداخت تسهیلات نارضایتی فراوانی به وجود آورده اند گفت :بانکها با ایجاد موانع شهرستان را در جهت ایجاد اشتغال بومی متوقف می کنند و اگر در این زمینه همراهی و همکاری نکنند تصمیمات انقلابی و جهادی می گیریم .

وی عنوان کرد: مدیریت ناکارآمد در شهرستان میناب باعث شده است جایگاه شهرستان فرهنگی،تاریخی ،انقلابی و دارای انسان های بزرگ در قبل و بعد از انقلاب اسلامی و علما ، روحانیون ، پزشکان ، اساتید و دیگر نخبگان که در جای جای ایران اسلامی مشغول هستند به جای اینکه به افتخارات آنها به پردازیم تحت شعای این مدیریت قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت تاکید کرد: امروز زمان آن است که همه ای احاد جامعه و به ویژه بخش خصوصی ودولتی کمک کنند تا شهرستان میناب به آن جایگاه واقعی خود دست یابد .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ اقتصادی دشمن اشاره کردند و تصریح کرد: ان شاءالله با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید با موفقیت از آن عبور خواهیم کرد.

احمدی خاطر نشان کرد: باید با وحدت ،استقامت به سوی پیشرفت حرکت کنیم و امروز همه شاهد آن هستند که با تمام توطئه های دشمنان ، مسیر اعتلای انقلاب اسلامی با سرعت در حال پیش رفتن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار