در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین صورت گرفت:

برگزاری کارگاه آموزشی تبیین قوانین مدارس و مراکز غیردولتی

بیرجند (پانا) ـ سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: کارگاه آموزشی تبیین قوانین و مقررات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با هدف تحقق اهداف و برنامه های سند تحول بنیادین و پیشبرد برنامه ها و راهبردهای آموزشی این مدارس برگزارشد.

کد مطلب: ۸۵۳۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی تبیین قوانین مدارس و مراکز غیردولتی

علی اصغر موسوی کیا با اشاره به برگزاری اولین کارگاه آموزشی تبیین قوانین مدارس و مراکز غیردولتی در شهرستان قاین، اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی بیش از یکصد موسس مدارس، مراکز و موسسات غیر دولتی شهرستان قاینات شرکت کردند.

وی با بیان این که 760 مدرسه، آموزشگاه های علمی آزاد، زبان خارجه و مراکز غیر دولتی در استان فعالیت می کنند، تصریح کرد: در حال حاضر 45 هزار دانش آموز دختر و پسر خراسان جنوبی در این مدارس و مراکز تحصیل می کنند.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به رشد 5 درصدی استقبال دانش آموزان و اولیای آن ها از تحصیل در مدارس و مراکز غیر دولتی، ادامه داد: در حال حاضر قریب 29 درصد از جمعیت دانش آموزی استان در این نوع مدارس مشغول تحصیل می باشند که پیش بینی می شود این تعداد در سال تحصیلی جدید قریب 10 درصد رشد داشته باشد.

موسوی کیا توسعه و ارتقای توانمندی های حرفه ای معلمان مدارس غیر دولتی و برگزاری آزمون های ضمن خدمت، را از مهم ترین برنامه ها، رویکردها و اهداف اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی این اداره کل در سال تحصیلی جدید برشمرد.

گفتنی است بازدید از 20 مدرسه، مرکز پیش دبستانی، آموزشگاه علمی آزاد و زبان خارجه مهم ترین برنامه جانبی برگزاری 2 روزه این کارگاه آموزشی به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار