پروژه مهر/ در آستانه مهر تعلیم و تربیت؛

میز خدمت هفتگی در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه (پانا) - با هدف سهولت در انجام امور مربوط به ارباب رجوع و تکریم مراجعه‌کنندگان به کانون تعلیم و تربیت، با حضور مدیر کل، مشاوران، معاونان و رؤسای ادارات اداره کل، میز خدمت روز دوشنبه 19 شهریور در محل اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۳۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
میز خدمت هفتگی در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد

مجید یزدان‌پناه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع)، هدف از این طرح را تکریم جایگاه مراجعه‌کنندگان دانست و افزود: خدمت‌رسانی به مردم یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش استان است که با تشکیل میز خدمت در روز دوشنبه هر هفته، این امر محقق می‌گردد و امید است که در انجام امور ارباب رجوع مفید واقع شده باشد.

یزدان‌پناه در ادامه تصریح کرد: همکاران شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان، با سعه‌ی صدر به درد دل مخاطبان و ارباب رجوع گوش می‌دهند و در راستای رفع مشکل و درخواست‌های ممکن آنها تلاش می‌کنند. در این خصوص، تمام دوایر این اداره کل، در میز خدمت نماینده دارند و لازم نیست مراجعه‌کنندگان برای انجام امور خود به اتاق‌های مختلف بروند؛ بنابراین کار آن‌ها سریعتر انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود به کلام رسول اکرم (ص) اشاره کرد: که هرکس برادر مسلمان خود را با کلمه لطف‌آمیز تکریم کند و غم او را بزداید، همواره در سایه جاودان لطف الهی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: احترام و تکریم ارباب رجوع و رضایت‌مندی مردم، هدف نهایی طرح تکریم ارباب رجوع است و این موضوع، یکی از نیازهایی است که با تدبیر در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار