کشف میلیاردی لوازم بهداشتی و خانگی احتکار شده در نیشابور

نیشابور (پانا ) - فرمانده انتظامی نیشابور از کشف 30 میلیارد و 600 میلیون ریال انواع لوازم بهداشتی و خانگی احتکار شده از پنج انبار در سطح شهرستان نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۳۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف میلیاردی لوازم بهداشتی و خانگی احتکار شده در نیشابور

"حسین دهقان پور" در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقدار زیادی انواع لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم در انباری در محدوده یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان، بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده موفق به شناسایی این انبار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی با همراهی کارشناسان اداره تعزیرات، اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند.
دهقان پور در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این انبار انواع لوازم بهداشتی شامل، پوشک، چسب زخم ، کیسه های آب گرم به ارزش 25 میلیارد ریال را کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و کشف 4 انبار دیگر لوازم خانگی و بهداشتی در محدوده خیابان های نور، بلوار بعثت، 22 بهمن غربی و سید جمال الدین اسدآبادی، در بازرسی از این انبارها 2 میلیارد و 300 میلیون ریال پوشک و 3 میلیارد و 300 میلون ریال انواع لوازم خانگی توسط ماموران کشف شد .
در مجموع طی پنج مرحله بازرسی از پنج انبار حدود 30 میلیاردو 600 میلیون ریال انواع لوازم خانگی و بهداشتی کشف و ضبط و تمامی انبارها با دستور قضایی پلمپ و تعداد پنج نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، به مراجع قضایی معرفی شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در پایان با تقدیر از همکاری خوب شهروندان و هم چنین دستگاه قضایی ، تعزیرات و اداره صنعت و معدن خطاب به شهروندان توصیه کرد: با اشرافیت بالای مأموران پلیس، محتکران و مفسدان اقتصادی شناسایی و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد. ضمن این که شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار