برپایی نمایشگاه نقاشی در آتیه نیشابور

نیشابور (پانا )- نمایشگاه نقاشی آثار هنرمند نیشابوری در نگارخانه آتیه تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابوربرپاشد.

کد مطلب: ۸۵۳۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه نقاشی در آتیه نیشابور

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان نیشابوری در رشته های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی آثار هنری جدیدی را از هنرمند نیشابوری « اکرم محمودی » به مخاطب ارایه کند برپاشده است.

خلیل اله عراقی افزود: نمایشگاه نقاشی آثار هنرمند نیشابوری « اکرم محمودی » است که در آن 15 اثر نقاشی در ابعاد 45*60 سانتیمتر برپا شده است .

وی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک رنگ روغن روی بوم است وبا سبک رئالیسم طراحی شده وبا موضوع طبیعت می باشد.

عراقی خاطر نشان کرد : « اکرم محمودی » متولد ۱۳۴۱ تهران که عضو هیات علمی دانشکده هنر دانشگاه نیشابور که سه نمایشگاه انفرادی و ده نمایشگاه جمعی را دارد و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن می باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی 19 الی 21 شهریور97 هر روز از ساعت 18 الی 21 بعد از ظهر در محل نگارخانه آتیه تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور واقع در خیابان امیرکبیر1 پلاک 11 ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار