نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)در خراسان جنوبی خبر داد:

توزیع ده هزار دست لباس رایگان در همایش جهانی شیرخوارگان حسینی

بیرجند (پانا)-نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)در خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم ،گفت:. در این مراسم ، ده هزار دست لباس بین شیرخوارگان به طور رایگان توزیع خواهد شد.

کد مطلب: ۸۵۳۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ده هزار دست لباس رایگان در همایش جهانی شیرخوارگان حسینی

حسن مالکی نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)در خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: امسال و در سومین سال متوالی ، مجمع شیرخوارگان حسینی استان همزمان با سراسر کشور در روز ۴ محرم (۲۳ شهریور ) در ۳ نقطه شهر بیرجند به طور همزمان برگزار خواهد شد.


مالکی ادامه داد: این مراسم در سراسر استان ، در ۱۰۰ نقطه برگزار خواهد شد که از این حیث ، از سال ۸۵ و به طور غیر رسمی مراسمات در خراسان جنوبی برگزار میشود.


وی افزود : در مصلی المهدی ، مزار امامزادگان باقریه و سالن شهیدین قاسمی بیرجند ، این مراسم به طور همزمان در ساعت نه صبح روز جمعه این هفته برگزار خواهد شد.


مالکی افزود: در این مراسم ده هزار دست لباس سبز به طور رایگان ، بین شیرخوارگان حسینی توزیع خواهد شد.


نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)در خراسان جنوبی ایران اشاره به اینکه امسال به همت این مجمع ، کارگاه دوخت لباس همایش افتتاح شده است، گفت: افرادی که قصد نذر لباس را دارند ، می‌توانند با واریز ۲ هزار تومان به ازای هر دست لباس به شماره حساب 879548865 و یا به شماره کارت 6037707000126965مجمع جهانی حضرت علی اصغر نزد بانک کشاورزی شعبه آزادگان، در این امر خیر شرکت کنند.


نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)در خراسان جنوبی در ادامه اشاره ای به اهداف برگزاری این مراسم کرد و اظهار داشت: بیان مظلومیت ابا عبدالله الحسین علیه السلام ، شناخت هویت وجودی عاشورا با محوریت حضرت علی اصغر و ایجاد وحدت و همدلی ، از اهداف این مجمع می باشد.


وی اظهار کرد: در روز مراسم اتوبوس هایی برای جابه‌جایی مادران و شیر خوارگان در پایانه های آزادی و ابوذر مستقر خواهند بود تا حاضرین را به مصلی المهدی انتقال دهند.
مالکی گفت: سربند هایی نیز با شعار یا صاحب الزمان آماده شده است که در روز مراسم بین شیرخوارگان توزیع خواهد شد.


وی در پایان گفت: امیدواریم امسال ، ۱۵۰ نقطه بتوانند مراسم را برگزار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار