نقطه امید و توجه هرجامعه ای به نسل جوان در حال تعلیم و تربیت است

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد گفت: نقطه امید و توجه هر جامعه به نسل جوانی است که در حال تعلیم و تربیت و رشد و شکوفایی است

کد مطلب: ۸۵۳۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا احمدی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه در گفت گو با خبرنگار پانا گفت : نقطه امید و توجه هر جامعه به نسل جوانی است که در حال تعلیم و تربیت و رشد و شکوفایی است. در حقیقت بیشترین توقع در موضوع خلاقیت و نوآوری از جوانان است که باید فرهنگ خلاقیت و باور آنان نسبت به این موضوع شکل گیرد تا نهضت خلاقیت استمرار یابد.
وی ادامه داد: به استناد شیوه نامه سازماندهی نیروی انسانی در مدارس هدف ما تعمیق بخشیدن جدی به فعالیت های پرورشی در مدارس است .ودر اجابت سخنان اخیر مقام معظم رهبری ومقام عالی وزارت ما در سال تحصیلی جدید مدرسه ای بدون معاون یا مربی پرورشی نخواهیم داشت ومعاونین پرورشی مدارس در فعالیتهای پرورشی با توجه به زمینه های فردی، گروهی و جمعی و به کارگیری روش های مناسب و کارآمد و سود جستن از تکنیک های مختلف و مؤثر به توسعه فعالیت‌های فضیلت محور، اجرای برنامه‌های نشاط‌آور و توسعه برنامه‌های قرآنی، که اولویت اصلی در حوزه پرورشی است توجه ویژه ای داشته باشند.
وی گفت : مربیان و معاونین پرورشی نیز باید برای انجام فعالیت های پرورشی برنامه ریزی منظم و منسجمی در سال تحصیلی جدید طراحی کنند . با نگاهی امیدبخش و مثبت نگر به فعالیتهای مجموعه جدید و با آگاهی از برنامه های مدون و راهبردی کوتاه مدت و میان مدت و بلندمدت می توان این تلنگر را نیز به خودمان بزنیم که امور پرورشی باید دقیق، با حوصله و بدون شتابزدگی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار