ﻧﻤﺎینده ﻣﺮﺩﻡ شهرستان های ﮔﺮﻣﺴﺎﺭ و ﺁﺭاﺩاﻥ در مجلس:

افزایش ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ﺗﻮﻣﺎنی بودجه آموزش و پرورش در سال 97

سمنان (پانا) - نماینده ﻣﺮﺩﻡ ﮔﺮﻣﺴﺎﺭ و ﺁﺭاﺩاﻥ در مجلس ﮔﻔﺖ: ﺩﺭ ﺑﻮﺩﺟﻪ ﺳﺎﻝ ۹۷ بالغ‌بر ﺷﺶ ﻫﺰاﺭ و ۷۰۰ میلیارد ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺑﻪ اﻋﺘﺒﺎﺭاﺕ آموزش‌وپرورش افزوده‌شده اﺳﺖ.‌

کد مطلب: ۸۵۳۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ﺗﻮﻣﺎنی  بودجه آموزش و پرورش در سال 97

غلامرضا کاتب امروز در آئین افتتاح آموزشگاه بنت‌الهدی ایوانکی بیان کرد: در شرایطی که بحث اشتغال، حمایت از کالاهای ایرانی و اقتصاد از مهم‌ترین اولویت‌های کشور بوده، توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش شد و 6 هزار و 700 میلیارد تومان در این شرایط به این بخش اختصاص یافت.

وی با اشاره به اهمیت امر آموزش و پرورش و نقش اثرگذار آن در جامعه گفت: تمام نگاه‌ها در کشور و در منطقه به کانون انسان‌ساز آموزش و پرورش است و به این رکن توجه ویژه می‌شود.

نماینده ﻣﺮﺩﻡ ﮔﺮﻣﺴﺎﺭ و ﺁﺭاﺩاﻥ در مجلس تصریح کرد: بودجه آموزش و پرورش برای اولین بار 12.5 نسبت به اعتبارات کل کشور افزایش یافت که این امر نشانگر دغدغه برای نسل جوان است.

کاتب با بیان اینکه تصمیمات خوبی برای تقویت فضای آموزشی گرفته شد، ادامه داد: سه میلیارد دلار در طول پنج سال به نوسازی مدارس کمک می‌شود.

وی تصریح کرد: درصدد هستیم تا بخش اعظمی از مشکلات آموزشی را حل کنیم و گام‌های خوبی نیز در این راستا، برداشته شد.

نماینده مردم گرمسار، ایوانکی و آرادان گفت: بخش ایوانکی تنها نقطه‌ای است که رشد دانش‌آموزی در آن افزایش یافته و بیش از هشت درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل جمعیت دانش‌آموزی افزایش یافت.

کاتب با بیان اینکه پنج مدرسه خیرساز امسال در ایوانکی افتتاح می‌شود. ادامه داد: بیش از 3 هزار و 500 دانش‌آموز در ایوانکی مشغول به تحصیل هستند که بیشترین تراکم دانش‌آموزی را به خود اختصاص داده اما با محدودیت فضای آموزشی مواجهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار