با حضور وزیر آموزش و پرورش:

مرکز آموزشی بنت‌الهدی ایوانکی بااعتباری بالغ بر20میلیارد ریال افتتاح شد

سمنان(پانا) - مرکز آموزشی بنت الهدی ایوانکی عصر امروز با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۵۳۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مرکز آموزشی بنت‌الهدی ایوانکی بااعتباری بالغ بر20میلیارد ریال افتتاح شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان درباره طرح مشارکتی مرکز آموزشی بنت‌الهدی ایوانکی بیان کرد: این طرح در یک هزار و 995 مترمربع زیربنا و در یک هزار و 948 مترمربع ساختمان آموزشی به بهره‌برداری رسید.

محمد دستورانی درباره امکانات این مرکز آموزشی بیان کرد: آموزشگاه بنت‌الهدی در 9 کلاس درس و با امکاناتی همچون سالن اجتماعات، آزمایشگاه شیمی، آزمایشگاه فیزیک، اتاق اداری نمازخانه و اتاق سرایداری طراحی شده است.

وی به اعتباری که صرف این طرح شده است، اشاره و خاطرنشان کرد: برای افتتاح این طرح بیش از هشت میلیارد ریال با مشارکت خیران نیک‌اندیش، امیر فرحزادی و عصمت فرحزادی و بیش از 12 میلیارد ریال اعتبار دولتی هزینه شده است.

سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش امروز به‌منظور افتتاح دو طرح آموزشی و دیدار با جمعی از فرهنگیان گرمسار با استقبال مسئولان استانی و شهرستانی وارد استان سمنان شد.

افتتاح مرکز آموزشی 9 کلاسه بنت‌الهدی در ایوانکی، افتتاح مرکز آموزش‌های تخصصی و مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان در آرادان و دیدار با جمعی از فرهنگیان گرمسار از مهم‌ترین برنامه‌های کاری وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان سمنان است.

برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در سمنان با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار