تکذیب دفتر عارف: نقل قول‌های مخدوش، مورد تایید نیست

تهران (پانا) - دفتر رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهارات منتسب به او را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۸۵۳۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تکذیب دفتر عارف: نقل قول‌های مخدوش، مورد تایید نیست

محمدرضا عارف، نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی اظهارات منتسب به او در دیدار دبیرکل و برخی اعضای حزب همبستگی دانش آموختگان ایران (هدا) را تکذیب کرد و اخبار رسانه‌های اصولگرا را «مخدوش» و «ناقص» خواند.

متن اطلاعیه دفتر رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاحات به شرح زیر است:

«در پی انتشار نقل قول‌هایی منتسب به دکتر محمدرضا عارف از سوی برخی رسانه‌ها در دیدار با اعضای حزب همبستگی دانش آموختگان ایران به اطلاع می‌رساند اظهارات رئیس محترم فراکسیون امید در این دیدار روز یکشنبه از سوی دفتر دکتر عارف به رسانه‌ها ارسال شده است که ضمن تشکر از رسانه‌های محترم جهت انتشار آن، تنها اظهارات مورد تایید همان خبر ارسالی از سوی دفتر دکتر عارف به رسانه‌هاست و نقل قول‌های دیگر منتسب به رئیس فراکسیون امید که برخی رسانه‌ها به نقل از منابع مختلف به صورت مخدوش، ناقص و غیر واقعی منتشر کردند مورد تایید نیست.

دفتر محمدرضا عارف»

در طول روز گذشته و امروز خبرگزاری فارس و تعدادی از روزنامه‌های نزدیک به جریان اصولگرای کشورمان به نقل از عارف نوشتند: «از مردم بابت مشکلات عذرخواهی می‌کنیم، چون دولتی را روی کار آوردیم که نمی‌خواهد یا نمی‌تواند منویات اصلاحات را پیاده کند، البته منطقی هم نیست رو در روی آن بایستیم. مجبوریم صورت‌مان را با سیلی سرخ کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار