نوسازی و بازسازی 76 مدرسه سردشت در آستانه سال جدید تحصیلی

ارومیه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش سردشت از نوسازی و بازسازی 76مدرسه شهرستان سردشت خبرداد.

کد مطلب: ۸۵۲۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نوسازی و بازسازی 76 مدرسه سردشت در آستانه سال جدید تحصیلی

یوسف حسن پور، مدیر آموزش و پرورش سردشت با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش سردشت در راستای آماده سازی مدارس شهرستان برای سال تحصیلی جدید اظهارکرد: آموزش و پرورش سردشت در تابستان امسال با همکاری سپاه پاسداران شهرستان با عنوان طرح هجرت 12مدرسه را توسط 160 دانش آموز بسیجی در شهرستان سردشت رنگ آمیزی و ترمیم و بازسازی کرد.

وی با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش سردشت در راستای آماده سازی مدارس شهرستان برای سالتحصیلی جدید اظهار کرد: 52 مدرسه به مبلغ2 میلیارد و 700 میلیون ریال و نمازخانه مدیریت با 180 میلیون ریال و خانه معلم با 350 میلیون ریال جمعا به مبلغ کل سه میلیارد و 244 میلیون ریال تعمیر و ترمیم گردیده است.

مدیر آموزش و پرورش سردشت همچنین از افتتاح و بهره برداری یک مدرسه جدید در شهرستان خبر داد و گفت: مدرسه روستای نیسک آباد در هفته دولت افتتاح شد که همزمان با سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین پروژه ساخت مدرسه 12 کلاسه مشارکتی روستای نلاس و مدرسه 12 کلاسه رسالت در شهرستان سردشت در حال اجرا می باشد.

حسن پور بیان کرد: اقدامات لازم در خصوص ساخت مدرسه 12 کلاسه سایت مسکن فرهنگیان به عمل آمده که بزودی کلنگ زنی پروژه مذکور انجام می شود..

مدیر آموزش و پروش شهرستان سردشت در خصوص ثبت املاک متعلق به مدیریت در سامانه سادا عنوان نمود که با پیگیری کارشناس امور حقوقی و املاک مدیریت 95 درصد از املاک موجود در سامانه مذکور ثبت گردیده است که این امر مورد بازدید و تایید کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان و کارشناس اداره کل امور اقتصادی و دارایی قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار