مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد:

کسب 2 رتبه برتر کشوری جشنواره نوآوری های آموزشی توسط فرهنگیان خوزستانی

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه اول جشنواره نوآوری‌های آموزشی توسط گروه آموزش زبان انگلیسی و کسب رتبه دوم این جشنواره توسط گروه آموزشی علوم تجربی متوسطه اول خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۲۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب 2 رتبه برتر کشوری جشنواره نوآوری های آموزشی توسط فرهنگیان خوزستانی

محمد تقی زاده با بیان اینکه مرحله کشوری جشنواره نوآوری‌های آموزشی 17 تا 18 شهریورماه سال جاری در تهران برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از جشنواره 8 اثر از خوزستان به مرحله کشوری راه یافتند و پس از داوری نهایی 3 اثر از خوزستان در بین 100 اثر راه یافته به دبیرخانه کشوری به عنوان آثار برتر شناخته شدند.

وی با اشاره به دبیران برتر خوزستانی شرکت کننده در این جشنواره، عنوان کرد: سید یوسف سواعدی از ناحیه 1 اهواز، افسانه طائب جولا و فروزان نیکوسرشت از شهرستان دزفول موفق به کسب 3 رتبه برتر در این دوره از جشنواره شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه این جشنواره در 4 محور و با شرکت 384 اثر از سراسر کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: محورهای تدریس، ارزشیابی عملکردی، استفاده از رسانه های پرشمار و مشارکت دهی اولیا در فرآیند تدریس از جمله محورهای چهارگانه جشنواره بود. همکاران گروه آموزش زبان انگلیسی موفق به کسب رتبه اول در محور مشارکت دهی اولیا در امر تدریس شدند.

تقی زاده همچنین با اشاره به دیگر رتبه های کسب شده در این جشنواره کشوری، تصریح کرد: مدینه مرادی نیا، سمیه احمدی و زهرا کردنژاد از شهرستان ایذه نیز موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره در محور مشارکت دهی اولیا در امر تدریس شدند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران فعال در حوزه گروه های آموزشی متوسطه اول، یادآور شد: توجه به ارتقای صلاحیت های حرفه ای معلمان از طریق برگزاری دوره های دانش افزایی و توانمندسازی علمی و پژوهشی معلمان از مهمترین اولویت های عملکردی آموزش و پرورش در حوزه آموزش متوسطه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار