مدیرکل آموزش وپرورش ایلام و هیات همراه از آموزش و پرورش چرداول بازدید کرد

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش ایلام نقش کلیدی مدیران در اعتلای مدارس و تربیت دانش آموزان را به عنوان شهروندی آگاه به مسائل سیاسی واجتماعی اشاره کرد.

کد مطلب: ۸۵۲۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش وپرورش ایلام و هیات همراه از آموزش و پرورش چرداول بازدید کرد

درهجدهمین روز از شهریور، اسفندیار رستم زاد مدیرکل آموزش وپرورش استان وهیات همراه از آموزش وپرورش شهرستان چرداول ، بازدید به عمل آوردند که برنامه های این بازدید: دیدار با امام جمعه شهرستان حجت الاسلام حاج آقا امرایی و یگانه فرماندار شهرستان، بازدید از هنرستان شبانه روزی شهید رجایی ، حضور در جلسه وکارگاه آموزشی مدیران ومعاونین مدارس شهرستان در راستای پروژه مهر،حضور در بین نیروهای ستادی آموزش وپرورش شهرستان و بازدید از روند ساخت استخرآموزش وپرورش واقع در شهر سرابله بود.

مدیر کل آموزش پرورش استان با حضور در دفتر یگانه فرماندار شهرستان ضمن تشکر وقدر دانی از زحمات ایشان وهمچنین نگاه ویژه در تخصیص اعتبارات لازم برای آموزش وپرورش اعلام داشت که با توجه به وضعیت مالی کنونی ومشکلات و نیاز به ساخت و تجهیز مدارس شهرستان امیدواریم همکاری بیشتر بین دستگاه ها و ادارات شهرستان راهگشای آموزش وپرورش باشد.

زمانی مدیر آموزش پرورش شهرستان چرداول نیز با اشاره به کسب مقام اول شوراها در استان همکاری فرماندار شهرستان با این مدیریت را کاملا رضایت بخش اعلام کرد و بیان نمود که فرماندار شهرستان همیشه یار ویاور ما در مشکلات بوده اند

وی همچنین اظهار نمود: با توجه به مشکل فضای آموزشی در شهرک های فرهنگیان وسپاه امیدواریم که به همت فرماندار ومدیر کل بتوانیم در جهت ساخت مدرسه اقداماتی انجام دهیم.

یگانه فرماندار شهرستان نیزضمن خیر مقدم به مدیر کل آموزش پرورش وهمراهان، پیشرفت آموزش پرورش شهرستان را مطلوب دانست واعلام کرد که همواره به تمام ادارات اعلام کرده ایم که همکار وهمراه آموزش وپرورش شهرستان باشند.

سپس مدیر کل آموزش و پرورش با حاج آقا امرایی امام جمعه شهرستان دیدار نمود و در مورد مطالب اعتقادی و دینی دانش آموزان بحث وتبادل نظر شد وحاج آقا امرایی اعلام کرد آموزش وپرورش شهرستان عضو ثابت تمام مراسمات ملی ومذهبی می باشد وبه فضل خداوند وهمت فرهنگیان عزیزدانش آموزان معتقد وآگاهی در شهرستان تحصیل می کنند.

کارگاه آموزشی پروژه مهربا حضور مدیر کل وهیات همراه وحضور اکثریت مدیران ومعاونین مدارس شهرستان برگزار گردید در این نشست ابتدا زمانی گزارشی از کارهای انجام شده ودر دست اقدام شهرستان ارائه نمود و سازماندهی نیروهای انسانی وساماندهی فضاهای آموزشی وپروژه مهر را تشریح نمود ودر پایان سخنانش انتظارات شهرستان را که مهمترین آنها را رایزنی وتلاش برای ایجاد درمانگاه فرهنگیان برای شهرستان بود را اعلام داشت.

پس از پایان سخنان زمانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان چند نفرازنمایندگان مدیران مدارس در مقاطع سه گانه ی ابتدایی،متوسطه ی اول ومتوسطه ی دوم، مسائل ومشکلات موجود را بیان کردند ودر ادامه مدیر کل آموزش وپرورش استان اظهار نمود: در مهر امسال تجهیزات آموزشی به ارزش یازده میلیاردوشیصد میلیون ریال به هنرستان های استان ارسال شده وخواهد شد.

رستم زاد با اشاره به اهمیت جایگاه مدیران ومعاونین مدارس در سه محور ارتباط مناسب با اولیاء وعوامل اداری وهمچنین حفظ ونگهداری از اموال واحدهای آموزشی به توصیف نقش کلیدی مدیران در اعتلای مدارس وتربیت دانش آموزان به عنوان شهروندی مناسب آگاه به مسائل سیاسی واجتماعی خود ونه صرفا" دانش آموزی با محفوظات صرف پرداختند.

در ادامه مدیر کل آموزش وپرورش استان و هیات همراه از هنرستان شبانه روزی شهید رجایی بازدید کردند

سپس رستم زاد مدیر کل آموزش و پرورش استان از استخر آموزش وپرورش شهرستان بازدید به عمل آورد واعلام کرد امیدوام این طرح افتخار آمیز برای شهرستان تا بهمن ماه سال جاری برای افتتاح وارائه خدمات به دانش آموزان وفرهنگیان وعموم مردم آماده باشد ایشان همچنین با اشاره به اعتبار میلیاردی این طرح اعلام کردند با وجود اعتبار سنگین مشکل مالی گریبان گیر تکمیل پروژه نخواهد بود.

در پایان بازدید یک روزه اسفندیار رستم زاد مدیر کل آموزش و پرورش در نشستی با حضور کارشناسان ستادی آموزش وپرورش شهرستان از نزدیک مشکلات و کمبود های کارشناسان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. و در ادامه ضمن احساس رضایت از فعالیت های کارشناسان از زحمات آنان قدر دانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار