طرح مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر در دریا تدوین می‌شود

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر با بیان اینکه ترانزیت مواد مخدر از خشکی به دریا سوق داده شده گفت: در این راستا طرح مقابله با سوداگران مرگ در دریا تدوین و عملیاتی می‌شود

کد مطلب: ۸۵۲۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر در دریا تدوین می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست کارگروه مشترک فرهنگی، اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح بوستان مشاهیر در شهرهای مختلف استان بوشهر اظهار داشت: این طرح‌ها باید با تشکیل جلسات تخصصی و بررسی همه جانبه تدوین و اجرایی شود تا زمینه اتحاد و وحدت جامعه بیش از پیش فراهم کند.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های شهری با رویکرد توجه به پیوست‌های فرهنگی اجتماعی تصریح کرد: در اجرای طرح‌های عمران شهری باید بین مردم و مسئولیت فرهنگی و اجتماعی پیوند داده شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های حوزه سلامت، فرهنگی و اجتماعی در طرح‌های عمران شهری باید مورد توجه قرار بگیرد گفت: بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از عوامل مهم مرگ و میر در استان بوشهر محسوب می‌شود که علت آن کم‌تحرکی است از این نظر اجرای طرح‌های عمرانی شهری با رویکرد تحرک بیشتر مردم می‌تواند در پیشگیری از بیماری‌ها موثر باشد.

گراوند با بیان اینکه در طرح مبارزه با مواد مخدر اصل بر پیشگیری است خاطر نشان کرد: در این حوزه باید زمینه برگشت معتادان با ترک اعتیاد به جامعه فراهم شود.

وی، از تدوین سند اجتماعی استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: در این سند مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد با استفاده از سازمان‌های مردم نهاد مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر و کشفیات این مواد افیونی افزود: ترانزیت مواد مخدر در استان بوشهر از سوی سوداگران مرگ از سمت خشکی به دریا سوق داده شده است.

گراوند با اشاره به تدوین طرح مقابله با سوداگران مرگ در دریا تصریح کرد: برای مقابله با سوداگران مرگ در خلیج فارس محدوده استان بوشهر طرحی در حال تدوین است که در شورای تامین استان تصویب و سپس عملیاتی می‌شود.

وی، با تاکید بر ایجاد مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان در استان گفت: مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان در استان ایجاد تا زمینه بهبودی افراد معتاد فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار