رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد :

در جشنواره تجارب و نو آوری انجمن اولیا و مربیان 9 طرح برگزیده به مرحله کشوری راه یافتند

بوشهر (پانا)_ رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در جشنواره تجارب و نو آوری انجمن اولیا و مربیان 9 طرح برگزیده به مرحله کشوری راه یافتند.

کد مطلب: ۸۵۲۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
در جشنواره تجارب و نو آوری انجمن اولیا و مربیان 9 طرح برگزیده به مرحله کشوری راه یافتند

بهرام مغدانی اظهار داشت : در ارزیابی از مجموع 142 طرح رسیده به جشنواره تجارب و نو آوری انجمن اولیا و مربیان مدارس استان توسط داوران مورد بررسی قرار گرفت که تعداد 9 اثر با مشارکت 20 نفربه عنوان برگزیده کشوری و 5 اثر به عنوان برگزیده استانی با مشارکت 10 نفر و 7 اثر به عنوان برگزیده شهرستانی و منطقه ای با مشارکت 21 نفر در جشنواره امسال انتخاب شدند .

مغدانی گفت: صاحبان آثار برگزیده کشوری از سوی مدیر کل دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان وزارت متبوع ، برگزیدگان استانی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان و همچنین برگزیدگان شهرستانی و منطقه ای از سوی روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی ادامه داد: آثار برگزیده مربوط به شهرستان های بوشهر، دشتستان، گناوه، کاکی، دشتی و شبانکاره بوده است که بیشترین فراوانی را شهرستان بوشهر به خود اختصاص داده است.

رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: عنوان طرح های یاد شده در خصوص کیفیت بخشی مسائل آموزشی، پرورشی و توسعه مشارکت های مردمی بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح های برگزیده کشوری پس از تایید توسط کمیته داوران وزارت متبوع در قالب کتاب چاپ و منتشر می شود.

شایانه ذکر است : این جشنواره سالانه در مرکز استان ها برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار