افتتاح یک مدرسه با حضور وزیر آموزش و پرورش در ایوانکی سمنان + تصویر

تهران (پانا) - در آیینی با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش یک آموزشگاه 9 کلاسه در ایوان کی گرمسار افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۵۲۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح یک مدرسه با حضور وزیر آموزش و پرورش در ایوانکی سمنان + تصویر

به گزارش ایسنا، سعید هژبری، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان در این آیین اظهار کرد: این پروژه به صورت مشارکتی با خانواده خیر زنده یاد سیده فاطمه فرحزادی آماده بهره‌برداری شده است.

وی از خیرین به عنوان یک پشتوانه عظیم برای تعلیم و تربیت نام برد و ادامه داد: باید قدر این پشتوانه عظیم مردمی باشیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه این آموزشگاه 9 کلاسه در 1995 متر ساخته شده است، افزود: بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده که 800 میلیون تومان آن از سوی خانواده فرحزادی تامین شده است. در این مدرسه بانوی خیراندیش مرحومه فرحزادی سهم الارث فرزند خود را برای ساخت این مدرسه هزینه کرده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه استان سمنان از قدیم به عنوان دارالمرحمه شناخته می‌شده تصریح کرد: مردم این دیار همیشه در زمینه مدرسه سازی، انفاق و ایثار سابقه و کارنامه درخشانی داشته‌اند.

وی با اشاره به مشارکت بالای خیرین مدرسه‌ساز در استان سمنان گفت: میانگین مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در کشور 30 درصد و در استان سمنان 45 درصد است و این نشان می‌دهد مردم استان در این امر مشارکت بالایی دارند.

هژبری با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح در سال تحصیلی جدید گفت: برای مهر سال جاری 14 پروژه آموزشی و ورزشی با 18 هزار مترمربع زیربنا به بهره‌برداری می‌رسد. برای بهره‌برداری از این 14 پروژه 223 میلیارد ریال هزینه شده که در مجموع 88 میلیارد ریال آن توسط خیرین استان تامین شده است.

بطحایی وزیر آموزش و پرورش پیش از افتتاح این پروژه در معیت معاون سیاسی استاندار و نماینده مردم گرمسار با حضور در گلزار شهدای گمنام ایوانکی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار