فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد

دستگیری 510 سارق و مالخر در طرح رعد 15

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به جزئیات اجرای پانزدهمین مرحله از طرح رعد، گفت در این سلسله از عملیات‌ها، 510 سارق و مالخر دستگیر و 7 میلیارد تومان اموال مسروقه کشف شد.

کد مطلب: ۸۵۲۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 510 سارق و مالخر در طرح رعد 15

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به تشریح جزئیات پانزدهمین مرحله از طرح رعد پرداخت و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی همکاران در پلیس پیشگیری پایتخت، این مرحله از طرح رعد طی 24 ساعت گذشته اجرا و در نتیجه 333 حکم قضایی عملیاتی شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در طرح مذکور، 501 سارق و مالخر اموال مسروقه شناسایی و در مخفیگاه‌هایشان دستگیر شدند، افزود: در این عملیات 19 هزار و 636 قطعه اموال مسروقه از متهمان کشف و در این راستا 30 باند سرقت از جمله، سرقت از منزل، کیف قاپی، زورگیری، خودرو و لوازم داخلی خودرو متلاشی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در طرح رعد 15، به 784 پرونده از سوی پلیس پیشگیری پایتخت رسیدگی شده و به نتیجه رسیده است، اظهار کرد: 231 تن از دستگیرشدگان سابقه دار و 270 تن برای اولین بار دست به سرقت زده‌اند.

فرمانده انتظامی پایتخت در ادامه به پیگیری 50 فقره پرونده قاچاق کالا از سوی پلیس پایتخت اشاره کرد و عنوان کرد: در این‌باره 20 قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر، 2 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف و همچنین 129 دستگاه خودرو و 116 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: در طرح مذکور 141 کیلوگرم انواع مواد مخدر از 201 سوداگر مرگ و خرده فروش کشف و همچنین با تلاش ماموران در این مدت 561 معتاد متجاهر که چهره محله‌ها و خیابان‌ها را ناخوشایند کرده بودند، جمع‌آوری شدند.

وی، همچنین به انهدام 8 باند قاچاق موادمخدر در طول اجرای پانزدهمین مرحله از طرح رعد اشاره کرد و گفت: در این طرح مجموعا 762 نفر در رابطه با موادمخدر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در بخش دیگر از سخنان خود، از کشف 17 تریلی حامل پارچه قاچاق، لوازم منزل، تجهیزات پزشکی و قطعات خودرو طی سال‌های 96 تاکنون نیز خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار