معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم: پیشتازان قمی نمونه کامل توانمندی و دینداری هستند

قم (پانا)- معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم در آیین تجلیل از پیشتازان دختر استان قم آنها را نمونه کاملی از خلاقیت، توانمندی و دینداری دانست.

کد مطلب: ۸۵۲۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم: پیشتازان قمی نمونه کامل توانمندی و دینداری هستند

آیین تجلیل از دانش آموزان پیشتاز دختر سازمان دانش آموزی استان قم با حضور دانش آموزان شرکت کننده در اردوی ملی،حمزه ای معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، پورمحمدیان رییس سازمان دانش آموزی استان قم، رضوی رییس آموزش و پرورش ناحیه 3 و معاونین و کارشناسان نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم در سالن جلسات سازمان دانش آموزی برگزار شد.

حمزه ای ضمن اشاره به حضور توانمند دانش آموزان پیشتاز در اردوی ملی و کسب افتخارات توسط آنان اظهار داشت: امروز سازمان دانش آموزی با تعامل و تعادلی که بین گروه های دانش آموزی ایجاد کرده توانسته گام های مفید و مؤثری را در جذب حداکثری دانش آموزان و برنامه ریزی جهت پر کردن اوقات فراغت آنها و همچنین اجتماعی کردن آنها بردارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم تصریح کرد: پیشتازان استان قم ضمن نمایش فعالیت های خلاقانه و توانمندی خود به سایر دانش آموزان کشور با نشان دادن حجاب و دیانت خود علاوه بر کسب نشان دیانت و دینداری توانستند فعالیت های گروهی و اجتماعی را به خوبی به منصه ظهور برسانند.

در ابتدای این برنامه پور محمدیان ضمن ارائه گزارش کاملی از فعالیت های دانش آموزان بیان داشت: پیشتازان قم توانستند باکسب 5 پرچم افتخار در دو گروه پیشتازان دختر و پسر برگ زرین دیگری را در کارنامه سازمان دانش آموزی استان قم رقم بزنند.

رییس سازمان دانش آموزی گفت: ما با تکیه بر مربیان و مدرسین و پشتیبانی نواحی و مناطق استان توانستیم به همه برنامه های پیش بینی شده دست یابیم و سازمان دانش آموزی استان قم را به پیش ببریم.

خاطر نشان می شود در پایان این مراسم از مربیان و دانش آموزان پیشتاز شرکت کننده در این برنامه تقدیر و به آنها نشان و درجه اعطا گردید.

/مهدی جنتی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار