معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد:

مهری متفاوت را با توجه به ماه محرم خواهیم داشت

یزد (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به پروژه مهر و آغاز ماه محرم گفت: در مهر امسال برای دانش آموزان برنامه های متفاوتی را در مدارس سراسر استان خواهیم داشت.

کد مطلب: ۸۵۲۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مهری متفاوت را با توجه به ماه محرم خواهیم داشت

منصور ارجمندی در گفتگو با خبرنگار پانا پروژه مهر را یک پروژه ملی خواند و گفت: امسال به علت تداخل ماه محرم و شروع سال تحصیلی مهری متفاوت را خواهیم داشت و پروژه مهر هر ساله از نیمه شهرریور ماه آغاز و تا نیمه مهر ماه هم ادامه دارد .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش یزد گفت: در همه شهرستان ها ستاد پروژه مهر تشکیل شده است و در دستور کار شورای هر شهرستان قرار دارد و با مصوبه شورای آموزش و پرورش استان میتوانیم با تمامی دستگاه ها همکاری لازم را داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: کمیته های متعددی از قبیل کمیته برنامه ریزی، تبلیغات، انسانی، تعمیر و تجهیز و ... در حال فعالیت هستند و اولین فعالیتی که انجام گرفته است ساماندهی نیروی انسانی برای تدریس در مدارس بوده است.

ارجمندی در خصوص استقرار پایه دوازدهم بیان داشت: با پیگیری های کمیته تعمیر و تجهیز 37 کلاس برای هنرستان ها و کاردانش در استان در حال ساخت است و اداره نوسازی مدارس هم عهده دار تامین تجهیزات این کلاس ها می باشد.

وی بیان کرد: آموزش دبیران پایه دوازدهم آغاز شده است برخی از این آموزش ها با دعوت مولفین کتاب و برخی دیگر با آموزش غیر حضوی صورت می گیرد.

ارجمندی در پایان گفت: در سال جاری حدود 30درصد با توجه به اضافه شدن پایه دوازدهم به مدارس رشد دانش آموز در استان را مشاهده نمودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار