همزمان با روز ششم ماه محرم الحرام و به یاد حضرت قاسم ابن الحسن(ع)؛

سوگواره احلی من العسل در حرم امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: به منظور تجدید پیمان نوجوانان حسینی با حماسه سازان قیام کربلای حسینی (ع) و همزمان با روز ششم ماه محرم الحرام (روز بزرگداشت حضرت قاسم ابن الحسن علیه السلام) دانش آموزان سیزده ساله شهرستانهای استان تهران با حضور پرشور خود در حرم امام خمینی (ره) یاد و خاطره این شهید نوجوان کربلا را گرامی می دارند.

کد مطلب: ۸۵۲۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سوگواره احلی من العسل در حرم امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد

عبدالرضا فولادوند گفت: این مراسم با حضور دانش آموزان پسر مناطق 21 گانه شهرستانهای استان تهران در حرم امام خمینی (ره ) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم روز یکشنبه 25 شهریور ماه با حضور مسولان وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری اینگونه مراسم ها زمینه ای فراهم می کند که آموزه های ارزشمند عاشورا برای نوجوانان تداعی شود تا با شناخت بیشتر نسبت به قیام سید الشهدا(ع) در جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر که از اهداف اصلی قیام حضرت بوده تلاش نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به اینکه امسال برگزاری این سوگواره 5 روز قبل از شروع به کار مدارس می باشد، افزود: باید تمام تلاشمان را به کار ببندیم تا با برنامه ریزی صحیح، امسال نیز همچون سالیان گذشته با حضور پرشور نوجوانان شهرستانهای استان تهران این مراسم برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار