مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در ورامین،

باید حضور بدون دغدغه معلم و دانش آموز در کلاس درس فراهم شود

ورامین (پانا) - در راستای برنامه های ستاد مرکزی پروژه مهرشهرستان های استان تهران ،نشست ساماندهی نیروی انسانی با حضورمدیرکل اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در ورامین بر گزار شد.

کد مطلب: ۸۵۲۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
باید حضور بدون دغدغه معلم و دانش آموز در کلاس درس فراهم شود

نشست مشترک مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و شورای معاونین اداره کل با مدیران و مسئولین کمیته های شش گانه شورای پروژه مهر 97 مناطق پاکدشت و قرچک در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ورامین برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران در این نشست ضمن تشکر از منطقه ورامین به خاطر میزبانی این جلسه ، اظهار داشت: این نشست ها در راستای همفکری و حل مشکلات مناطق صورت می گیرد و با حضور در شهرستان های سعی داریم تا ، مشکلات و موانع پیش رو را از نزدیک و در سریع ترین زمان ممکن برطرف سازیم.

وی ،ثبت نام و حل مشکلات اتباع خارجی ،برنامه ریزی مناسب جهت توزیع کتب درسی ، برگزاری کلاس های ضمن خدمت ویژه همکاران پایه دوازدهم ، ساماندهی مناسب نیروی انسانی،دعوت از تمامی مسئولین منطقه ای و استانی در برنامه آغازین سال تحصیلی ،نظارت دقیق بر سرویس مدارس دانش آموزان، آموزش مدیران جدید الانتصاب و ارائه گزارش تلاش ها وکوشش های همکاران به عنوان خدمت های انجام شده به مردم را در راستای اهداف پروژه مهرضروری دانست و افزود: با توانایی و همدلی که در بین همکاران فرهنگی مان در شهرستانهای استان تهران مشاهده کرده ام به امید خدا شاهد آغاز سال تحصیلی خوبی خواهیم بود.

فولادوند ، در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: از الویت های مهم آموزش و پرورش موضوع آموزش خانواده است که باید همانند سال های قبل با جدیت دنبال گردد و ما باید خانواده ها را به تناسب نیازهایشان از آسیب ها آگاه سازیم .

مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران ادامه داد: پیگیری پروژه های منطقه و اطلاع رسانی از پروژه های قابل افتتاح ، حساسیت در استفاده از اموال بیت المال و تکریم ارباب رجوع توسط مدیران مدارس از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

فولادوند ، با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با ایام شهادت امام حسین (ع) و همچنین هفته دفاع مقدس ، هماهنگی با ناحیه مقاومت سپاه شهرستان در برگزاری مراسمات و دعوت از خانواده های معظم شهداء را لازم دانست وتصریح کرد:در این ایام باید برای دانش آموزان به تبیین زوایای خاموش محرم و اهداف امام حسین (ع) در قیام عاشورا پرداخت و هفته دفاع مقدس را که بزرگترین صحنه هنر نمایی مردم و بویژه دانش آموزان وفرهنگیان در دفاع جانانه از خاک میهن بود را در برنامه آغازین مدارس مد نظر قرار داد .

در این نشست مسئولین شش گانه شورای پروژه مهر 97 مناطق پاکدشت و قرچک به ارائه گزارشی از اقدامات ستاد پروژه مهر مناطق خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار