رزمایش " سپاهیان حضرت محمد (ص) 2 در بوشهر آغاز شد

بوشهر(پانا) _ فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در حاشیه برگزاری رزمایش " سپاهیان حضرت محمد (ص) 2 گفت : مرحله اول رزمایش عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) با شعار وحدت ، ایستادگی و پیشرفت با حضور تعدادی از گردان های الی بیت المقدس سپاهیان حضرت محمد رسول الله به مدت 24 ساعت در کنار ساحل همیشه نیلگون خلیج فارس برگزار می شود .

کد مطلب: ۸۵۲۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش " سپاهیان حضرت محمد (ص) 2 در بوشهر آغاز شد

سرهنگ عبدالرضا دشتی در گفتگو با پانا بیان داشت : این رزمایش با هدف نمایش اقتدار بسیجیان به مدت یک شبانه روز همزمان با سراسر استان در بوشهر برگزار می شود .

دشتی افزود : در مدت رزمایش علاوه بر تمرین ستون کشی در معابر اصلی شهر ، آموزش های مرتبط با ماموریت های بسیج ، تمرین رزمی برگزار می گردد .

سرهنگ دشتی تصریح نمود : دیگر از اهداف این رزمایش تقویت وحدت مردم و مسئولان ، ایجاد امید و نشاط و همدلی مردم مومن و انقلابی شهرستان و استان و ایجاد نا امیدی در دل دشمنان خواهد بود .

دشتی خاطر نشان کرد : همزمان با این رزمایش گروه های جهادی در قالب تیم های پزشکی و بخش های عمرانی ، فرهنگی و هنری برای خدمت بی منت به مردم خوب و ولایت مدار به مناطق روستایی و کم بر خور دار مشغول به فعالیت هستند .

وی گفت : این رزمایش با حضور گردان های مقتدر و مردمی شهرستان بوشهر برگزار می شود .

سرهنگ دشتی گفت : مرحله دوم این رزمایش در هفته دفاع مقدس به صورت تجمع گسترده یک صد هزار نفری در تهران برگزار می شود و در بوشهر نیز در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس این تجمع با حضور 20 هزار نفر از بسیجیان برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار