خیر بازنشسته آموزش‌وپرورش: مدرسه‌سازی بهترین توشه برای آخرت است

تهران (پانا)‌- خیر بازنشسته آموزش‌وپرورش معتقد است بهترین توشه‌ای که آدم‌ها می‌توانند در این دنیا برای آخرت خود مهیا کنند، مدرسه‌سازی است.

کد مطلب: ۸۵۲۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
خیر بازنشسته آموزش‌وپرورش: مدرسه‌سازی بهترین توشه برای آخرت است

پروین عامری، یکی از خیران مشارکت‌کننده در بازسازی مدرسه حزب‌الله در منطقه 13 تهران است که از همان سال‌های ابتدای خدمتش در آموزش و پرورش علاقه‌مند بوده که برای دانش‌آموزان کشورش کاری انجام دهد. آنطور که خودش می‌گوید از همان ابتدای شروع به کارش، در مدارس تدریس کرده است و همواره به‌دنبال فرصتی بوده که بتواند به آموزش‌وپرورش کمک کند.

ساختن مدرسه‌ای که بچه‌ها بتوانند به‌ آسانی در آنجا درس بخوانند همواره در فکر او بوده و به دنبال فرصتی می‌گشته است تا در این کار مشارکت کند، او می‌گوید: «خوشبختانه بالاخره موقعیتی پیش آمد و برای کمک در مدرسه‌سازی به مجمع خیران تهران آمدم و مشارکت کردم.»

عامری همواره مدرسه‌سازی را به دیگران توصیه می‌کند و به کسانی که وضع مالی مناسبی دارند، تاکید می‌کند: «بهترین توشه‌ای که آدم‌ها برای آخرت خود می‌توانند در این دنیا مهیا کنند، مدرسه‌سازی است.»

آن‌طور که خودش می‌گوید این خیر مدرسه‌ساز اکنون از نظر شخصی آرامش پیدا کرده و وجدان راحتی دارد، او از آموزش و پرورش صرفا انتظار دارد از مدیران شایسته در مدارس خیرساز استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار