مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

کارشناسان روابط عمومی، متخصصان هوشیار ادارات هستند

نیشابور (پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع کارشناسان روابط عمومی ادارات خراسان رضوی، این مجموعه را متخصصان مظلوم معرفی کرد.

کد مطلب: ۸۵۲۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کارشناسان روابط عمومی، متخصصان هوشیار ادارات هستند

حسین مهرابادی، با عرض خیرمقدم به مجموعه کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استان از بهره برداری 15 پروژه عمرانی تا ابتدای مهرماه در نیشابور خبر داد و گفت: ما در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی نتایج خوبی را کسب کرده ایم، فضاهای آموزشی و سازماندهی نیروی انسانی را به نحو مطلوب مدیریت کرده و با یک حرکت تیمی، زیبا سازی مدارس را در دستور کار خود قرار داده ایم.
وی افزود: در روز آغازین مهرماه زنگ مهر در یکی از آموزشگاه های محروم شهرستان، نواخته می شود و با تعامل با سایر نهادها، تمام اعضای شورای اداری شهرستان پس از نواخته شدن زنگ مهر در مدارس حاضر خواهند شد و در این راستا تمام تلاش ما این بوده است که با تدبیر و درایت، نیروی انسانی و فضاهای آموزشی را به نحو شایسته مدیریت کنیم.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور در پایان مهر پیش رو را مهر حسینی معرفی کرد و ادامه داد: کارشناسان روابط عمومی ادارات باید هوشیارانه، به عنوان چشم و گوش ادارات، با توجه به هجمه های دشمن، صادقانه اخبار و اتفاقات این نهاد مقدس را منعکس کنند و در پروژه مهر سال جاری به دلیل همزمانی آن با ایام محرم، باید توجه ویژه تری به برنامه های آغاز سال تحصیلی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار