نفرات برتر مسابقات مچ اندازی بانوان کشور در ارومیه مشخص شد

ارومیه (پانا) - دومین دوره مسابقات مچ‌اندازی بانوان کشور با معرفی تیم‌های برتر در ارومیه به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۵۲۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نفرات برتر مسابقات مچ اندازی بانوان کشور در ارومیه مشخص شد

محمد نجف زاده دبیر هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان در این خصوص گفت: رقابت های مچ اندازی بانوان کشور در سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان با حضور 19 تیم از 18 استان کشور در سالن دانشکده شهید قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این پیکارها در 2 بخش راست دست و چپ دست به مدت 2 روز با هم رقابت کردند.


وی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان راست و چپ دست که به ترتیب با حضور 100 و 85 ورزشکار برگزار شد تیم های تهرانی بر سکوی قهرمانی جای گرفتند.


دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی گفت: در رده سنی امید راست و چپ دست به ترتیب با شرکت 21 و 14 ورزشکار تیم های قزوین و فارس مقام قهرمانی را کسب کردند.


وی اضافه کرد: در بخش راست و چپ دست رده سنی جوانان نیز که با حضور 17 و 15 بانوی مچ انداز به انجام رسید، به ترتیب تیم های فارس و مازندران بر جایگاه نخست ایستادند.


نجف زاده اضافه کرد: ورزشکارانی از استان‌های کرمانشاه، اصفهان، لرستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس، قزوین، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی الف و ب، چهارمحال بختیاری، مازندران، خوزستان، یزد، کردستان، مرکزی و گلستان شرکت کنندگان این رویداد مهم ورزشی بودند.


وی اضافه کرد: ورزشکاران رده سنی جوانان و امید در اوزان 50، 60، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم و بزرگسالان در هشت وزن 50، 55، 60، 65، 70، 75، 80 و به اضافه 80 کیلوگرم به رقابت با حریفان خود پرداختند.


نجف زاده ادامه داد: پیش از قرار بود این رقابت ها به میزبانی استان کرمان برگزار شود، که به دلیل انصراف آنها، مسوولان هیات آذربایجان غربی آمادگی خود را جهت میزبانی مسابقات اعلام کردند.


آذربایجان غربی با 2 تیم و 30 ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار