بانوی فرهنگی مدال‌آور بازی‌های آسیایی تجلیل شد

کرمانشاه (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مشاوران مدیر کل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، در آیینی از بانوی فرهنگی کرمانشاهی که از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی است، استقبال و تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۸۵۲۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بانوی فرهنگی مدال‌آور بازی‌های آسیایی تجلیل شد

مجید یزدان‌پناه گفت: کسب مدال برنز رشته‌ کاراته بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی به وسیله‌ همکار فرهنگی‌مان خانم پگاه زنگنه، مایه‌‌ غرور و افتخار است و به خود می‌بالیم که چنین قهرمانان ورزشی در آموزش و پرورش استان داریم.

مجید یزدان‌پناه افزود: به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران برای همه‌ی ایرانیان مایه‌‌ی فخر و لذت‌بخش است و وقتی به دستان پرتلاش یک همکار فرهنگی صورت بگیرد، برای مجموعه‌ی آموزش و پرورش، این لذت و شادمانی، دو چندان خواهد بود. بانوان ورزشکار ایرانی بارها ثابت کرده‌اند که هم‌پای آقایان در کوران مسابقات ورزشی می‌جنگندند و کسب افتخار و مدال برای ایران اسلامی را کاری مقدس می‌دانند.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: بسیار خرسندم که کاپیتان تیم ملی کاراته‌ جمهوری اسلامی ایران، یک بانوی فرهنگی است و امیدوارم با کسب مدال طلای المپیک 2020 باعث سرافرازی بیش از پیش ایران و جامعه‌ی فرهنگی استان باشید. در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از پگاه زنگنه تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار