تدبیر؛ مشکل صف های طولانی بنزین را حل کرد

زاهدان(پانا)- سرپرست فرمانداری زاهدان گفت: با اتخاذ تدابیر لازم از جمله فرمانداری، انتظامی و شرکت نفت هم اینک شاهد کاهش صف های طولانی بنزین و رضایت مندی شهروندان در این کلان شهر شده ایم.

کد مطلب: ۸۵۲۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تدبیر؛ مشکل صف های طولانی بنزین را حل کرد

مهدی نخعی در بازدید از جایگاه های سوخت زاهدان به همراه مدیرکل حوزه استاندار، معاون روابط عمومی استانداری و شماری از مدیران و برخی از اصحاب رسانه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه به دلیل افزایش قیمت بنزین در آن سوی مرزهای سیستان و بلوچستان مدتی است که میل به خرید و فروش این ماده سوختی در مرکز استان و تشکیل صفوف طولانی در جایگاههای سوخت افزایش یافته و سبب نارضایاتی شهروندان شده بود.
وی ادامه داد: با توجه به تاکید استاندار سیستان و بلوچستان برای رسیدگی سریع به این مشکل این موضوع در دستور کار شورای تامین استان و زاهدان قرار گرفت.
سرپرست فرمانداری زاهدان افزود: در این راستا دو تدبیر یکی تشکیل اکیپ هایی از نیروی انتظامی، قوه قضائیه، شرکت نفت و تعزیرات برای بازدید مستمر از جایگاههای سوخت و دیگری موظف شدن شرکت نفت برای طراحی نرم افزاری که از سو استفاده کارت های مهمان جلوگیری کند در دستور کار قرار گرفت.
نخعی با قدردانی از استاندار و دستگاههای نظارتی گفت: از شهروندانی که به دلیل در آمد ناچیز قاچاق سوخت نظم و آرامش جامعه را برهم می زنند انتظار است از انجام چنین اقداماتی پرهیز و ملاحظه سایر شهروندان را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار