در گفت‌وگو با پانا

اصغر حاجیلو: تمام فکر و ذکر بازیکنان استقلال جبران شکست دور رفت مقابل السد است

هیچ گاه نگفتیم در بازی سوپر جام شرکت نمی‌کنیم

تهران (پانا) – سرپرست تیم استقلال معتقد است مسئولان این تیم هیچ‌گاه نگفته‌اند در دیدار سوپر جام فوتبال ایران شرکت نخواهند کرد.

کد مطلب: ۸۵۲۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اصغر حاجیلو: تمام فکر و ذکر بازیکنان استقلال جبران شکست دور رفت مقابل السد است

اصغر حاجیلو در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره حضور نداشتن شش بازیکن در تمرین استقلال در آستانه دیدار برگشت این تیم مقابل السد قطر به علت حضور در دیدار دوستانه امشب تیم ملی گفت: تعطیلات لیگ فرصت خیلی خوبی است که بتوانیم به آمادگی برسیم، تمام فکر و ذهن بازیکنان جبران شکست بازی رفت است و برای این موضوع هم تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: بدون شک عدم حضور شش بازیکن کمی کار را سخت می‌کند اما همان‌طور که گفتم همه در تلاش هستند و شفر هم در حال برنامه‌ریزی است تا بتواند بهترین عملکرد را از شاگردانش داشته باشد.

سرپرست استقلال در مورد شکایت استقلال به دادگاه حکمیت ورزش در خصوص رأی سوپر جام اظهار کرد: فتحی مدیرعامل استقلال با قدرت پیگیر این موضوع است چرا که رأی استیناف حق استقلال را تضییع کرد و ما هم پیگیر این موضوع هستیم تا بالاخره جواب بگیریم.

وی ادامه داد: در آن برهه زمانی استقلال هیچ‌وقت اعلام نکرد که در بازی سوپر جام شرکت نمی‌کند بلکه ما فقط درخواست تغییر زمان بازی را داده بودیم اما به یک‌باره رأی سوپر جام اعلام شد و پرسپولیس را برنده اعلام کردند، ما هم در رابطه با آن اعتراض داریم و در دادگاه ورزش به این موضوع رسیدگی می‌کنیم.

حاجیلو در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید در دادگاه ورزش رأی به نفع استقلال صادر شود یا خیر، عنوان کرد: نمی‌دانم، قابل پیش‌بینی نیست، همان‌طور که گفتم ما تلاش خودمان را می‌کنیم و امیدوارم که نتیجه بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار