طلا و نقره بدمینتون غرب آسیا به ایران رسید

تهران (پانا) - دیدار مرحله نهایی مسابقات بدمینتون غرب آسیا در قمست انفرادی پسران و دختران امروز ( یکشنبه ) در سالن بدمینتون شهر بیروت برگزار شد و ملی پوشان کشورمان با کسب ۴ مدال طلا و ۴ مدال نقره این مسابقات به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند.

کد مطلب: ۸۵۲۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
طلا  و نقره بدمینتون غرب آسیا به ایران رسید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در دیدار فینال مسابقات رده سنی زیر ۱۵ سال پسران محمد زرچی از ایران به مصاف علی حیاتی دیگر ملی پوش کشورمان رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود علی حیاتی خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی دست یافت و مدال طلا را به گردن آویخت .

محمد زرچی به مقام نایب قهرمانی رسید و مدال نقره این رده سنی را بدست آورد.

بدمینتون بازان سوریه به مقام سوم مشترک این رده سنی دست یافتند .

در دیدار فینال رده سنی زیر ۱۷ سال پسران در قسمت یک نفره ، شایان رضا ربابی به مصاف نیما رستم پور رفت که این مسابقات در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود نیما رستم پور به پایان رسید و وی به مقام قهرمانی این رده سنی دست یافت و مدال طلا را کسب کرد .

شایان رضا ربابی به مقام دوم رسید و مدال نقره را از آن خود نمود.

بدمینتون بازان عراق به مقام سوم مشترک رقابتهای یک نفره زیر ۱۷ سال دست یافتند.

در دیدار فینال دختران رده سنی زیر ۱۵ سال قسمت یک نفره بانوان ، فاطمه مونس خواه به دیدار فاطمه بابایی رفت و این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود فاطمه مونس خواه خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی رسید و مدال طلای این رده سنی را ازآن خود کرد.

فاطمه بابایی به مقام نایب قهرمانی رسید و مدال نقره را به گردن آویخت .

بدمینتون بازان دختر زیر ۱۵ سال سوریه مقام سوم مشترک را بدست آوردند و به مدال برنز دست یافتند.

همچنین در مسابقات فینال رده سنی زیر ۱۷ سال دختران در قمست یک نفره یگانه تفرشی به مصاف کیمیا آزادواری رفت که این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود یگانه تفرشی خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی این رده سنی رسید و مدال طلا را به گردن آویخت .

کیمیا آزادواری به مقام نایب قهرمانی قسمت یک نفره بانوان زیر ۱۷ سال دست یافت و مدال نقره را بدست آورد .

بدمینتون بازان اردن و سوریه به مقام سوم مشترک دست یافتند و مدال برنز را از آن خود نمودند.

لازم به ذکر است که در پایان این رقابتها مدال قهرمانان از سوی آقای " آنتون " رییس فدراسیون بدمینتون آسیا و دکتر " کیم " دبیرکل بدمینتونآسیا و سرکار خانم دکتر فریبا مددی نایب رییس بانوان فدراسیون بدمینتون کشورمان به آنان اهداء گردید.

مسابقات بدمینتون غرب آسیا رده سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال دختران و پسران در روزهای شانزدهم لغایت هجدهم شهریور ماه جاری در سالن بدمینتون شهر بیروت پایتخت لبنان و با حضور بازیکنان غرب این قاره کهن برگزار شد .

همچنین مسابقات دونفره در حال برگزاری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار