بانوی گیلانی جوازحضور درمسابقات جهانی کیک بوکسینگ را کسب کرد

رشت(پانا)-ثریا حاجت ، رزمی کار شایسته گیلانی با درخشش در مسابقات کیکی بوکسینگ قهرمانی کشور، جواز حضور در مسابقات جهانی این رشته رزمی را کسب کرد.

کد مطلب: ۸۵۲۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بانوی گیلانی جوازحضور درمسابقات جهانی کیک بوکسینگ را کسب کرد

نایب رئیس هیات ورزش های رزمی گیلان اظهار داشت: در جریان رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی بانوان کشور در بخش فول کنتاکت در گرگان، ثریا حاجت از گیلان در وزن 57- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت و در نهایت توانست با غلبه بر رقبای خود ، مدال طلا و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب و جواز حضور در مسباقات جهانی را بدست آورد.
وی ادامه داد: همچنین فاطمه صفری دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها ، در وزن 60- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت که در نهایت موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم این دوره از مسابقات شد.
وی بیان کرد: تیم گیلان با شش ورزشکار در رقابت های کیک بوکسینگ در استایل فول کنتاکت به سرپرستی فاطمه رضازاده در رقابت های قهرمانی کشور در گرگان موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز شد.
شفیع نژاد خاطرنشان کرد: همچنین طاهره پیربازاری از استان گیلان نیز با حضور به عنوان داور در این دوره از رقابت ها مسابقات فول کنتاکت قهرمانی بانوان کشور را در گرگان قضاوت کرد.
به گفته نایب رئیس هیات ورزش های رزمی گیلان؛ در پایان این رقابت ها ، نفرات برتر به عضویت تیم ملی درآمدند تا در رقابت های جهانی اسپانیا حضور یابند که بر این اساس ثریا حاجت از گیلان با کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی، جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار