نامه اعتراضی شورای شهر تهران به رئیس‌جمهوری

تهران (پانا) - اعضای شورای شهر تهران طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری خواستار تخصیص منابع ارزی برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهری شدند.

کد مطلب: ۸۵۲۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نامه اعتراضی شورای شهر تهران به رئیس‌جمهوری

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در این‌باره اظهار کرد: مدیریت شهری تاکنون حتی یک ریال بابت یارانه اتوبوس و مترو دریافت نکرده است.

متن این نامه که از سوی سید آرش حسینی میلانی، رئیس کمیته محیط زیست تهیه و قرائت شد و به امضای ۲۰ عضو شورای شهر تهران رسیده، به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام، همانطور که استحضار دارید برنامه نوسازی ناوگان فرسوده سنگین، نقش راهبردی بر کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها دارد. بنا بر مصوبه شورای اقتصاد به شماره ۱۳۸۸۴۵۰ مورخ ۲۰/۳/۱۳۹۷ مقرر شده است منابع حاصل از صرفه‌جویی سوخت برای نوسازی ناوگان فرسوده اتوبوس به تعداد ۱۹ هزار دستگاه و پس از تایید شهرداری‌های ذیربط پرداخت شود. با سپاس از تاکیدات جنابعالی بر اهمیت جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده، متاسفانه براساس آخرین اطلاعات دریافتی، عمده سفارشات صورت گرفته مربوط به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای است و بیم آن می‌رود که با توجه به محدودیت‌های ارزی پیش‌رو، خرید اتوبوس برای کلانشهرها دچار تاخیر جدی شود. نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تهران، با توجه به نیاز مبرم شهر تهران به جایگزینی ۵ هزار دستگاه اتوبوس فرسوده در سال جاری، اختصاص منابع ارزی لازم برای نوسازی ناوگان اتوبوس شهری را خواستاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار