جشن عاطفه‌ها 11 مهرماه در تمامی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

یاسوج(پانا) ـ 237 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار و خیر کهگیلویه و بویراحمد در جشن عاطفه های امسال برپا می شود.

کد مطلب: ۸۵۲۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها 11 مهرماه  در تمامی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها با حضور قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، مدیر سازمان دانش آموزی استان،نمایندگان صداو سیما، بسیج و آموزش و پرورش برگزار شد.
در این نشست قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد گفت: ۱۱ هزار و ۷۵دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه وبویر احمد، چشم‌به‌راه سخاوت دست‌های کریمانه نیکوکارانی هستند که همواره به بهانه‌های مختلف مهربانی را بین همنوعان خود تقسیم می‌کنند.
ارسلان جلال فرد تصریح کرد: مرحله اول عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد در پایگاه‌های مرکزی کمیته امداد و مصلاهای نمازجمعه و مرحله دوم آن یازدهم مهرماه در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی و تقویت مشارکت‌های مردمی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن عاطفه‌هاست، تأکید کرد: مردم خیر و نیکوکار علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۵۲۰۰۱ بانک ملی و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۶۷۲۰ واریز و یا از طریق سامانه پیامکی #۳*۵*۰۷۴*۸۸۷۷* ،جهت کمک به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.
در ادامه مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها هرساله باهدف حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت در آستانه آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود، افزود: جشن عاطفه‌های امسال با شعار "لبخند مهر بسته به مهر شما" با ۲۲۰ پایگاه سیار و ۱۷ پایگاه ثابت در کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار و خیر هم استانی را جمع‌آوری می‌کند.
سید نظام مرادی با بیان اینکه مراسم جشن عاطفه‌ها با محوریت کمیته امداد، و مشارکت سازمان صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و سپاه، سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار هم استانی سال گذشته یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند این نهاد کمک کردند که از این مبلغ، ۱۷۰میلیون تومان آن به‌صورت نقدی و مابقی به‌صورت کالا جمع‌آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع‌شده است.
مرادی خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده دانش آموزان مدارس استان به نیازمندان همان مدارس اختصاص می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار