با حضور معاون اول رئیس جمهوری

نشست روسای دانشگاه‌های کشور فردا در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود

تهران (پانا) - در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها،‌ نشست روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور روز دوشنبه با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و تعدادی از مسئولان در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۲۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست روسای دانشگاه‌های کشور فردا در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، در این نشست یک روزه، معاون اول رئیس جمهوری سخنرانی خواهد کرد و پس از آن وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به تبیین شرایط آموزش عالی کشور در آغاز سال تحصیلی جدید می‌پردازد.

در ادامه این نشست، مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری و مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم گزارش خود را در خصوص وضعیت اشتغال‌زایی دانش‌آموختگان و مهارت‌افزایی دانشجویان دانشگاه‌ها ارائه خواهند کرد و روسای دانشگاه‌های کشور نیز نظرها و دیدگاه‌های خود را درباره مسائل و موضوعات مهم آموزش عالی در آستانه سال جدید تحصیلی بیان می‌کنند.

برگزاری نشست تخصصی شرایط دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و ارائه گزارش از سوی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از دیگر بخش‌های اجلاس روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور است.

در بخش پایانی این نشست جمع‌بمدی موضوعات طرح شده در دو نویت صبح و بعد از ظهر نشست روسای دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور عبدالرضا باقری، قائم مقام وزیر علوم برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار