مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجند خبر داد:

کسب 90 رتبه زیر هزار در کنکور سراسری توسط دانش آموزان بیرجندی

بیرجند(پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه امسال 90نفر از دانش آموزان بیرجندی شرکت کننده در کنکور سراسری رتبه زیر هزار را کسب کرده اند ، گفت: سال گذشته 80 نفر دانش آموز از بیرجند ،رتبه زیر هزار داشته اند.

کد مطلب: ۸۵۲۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب 90 رتبه زیر هزار در کنکور سراسری توسط دانش آموزان بیرجندی

محمد رضا ضیایی مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجند صبح امروز در جلسه تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری در شهرستان بیرجند ، ضمن تشکر از این دانش آموزان افتخار افرین گفت:اگر موفقیتی حاصل شده است به پاس توکل دانش آموزان به خدا، تلاش آنها و دعای خیر پدر و مادر آنها بوده است.

ضیایی گفت: مسروریم که برای دومین سال متوالی این جلسه را برگزار میکنیم و از سال گذشته، 10 نفر به جمع رتبه های زیر هزار ما افزوده شده است به طوری که امسال ،90 نفر دانش آموز رتبه های زیر هزار کنکور سراسری را کسب کرده اند.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجند از دانش آموزان خواست تا غرور را سرلوحه کار خود نکنند و فروتنی را پیشه سازند تا ازقطار رقابت جا نمانند و بتوانند پیشرفت و رشد کنند.

وی اظهار کرد: باعث افتخار است که دانش آموزان بیرجندی در شهر ها و حتی در کشور های دیگر تحصیل کنند و یا در آنجا زندگی دیگری را تشکیل دهند، اما باید به این نکته توجه داشته باشند که زادگاه خود را فراموش نکنند و خدمت به وطن خود را از یاد نبرند.

ضیایی افزود: قطعا شرایط امروز تحصیل نسبت به گذشته بهتر شده است ، اما در همان شرایط سخت ، سر بر آوردن یازده نفر دانش آموزان خراسان جنوبی به عنوان پدر علم بسیار مسرور کننده بود و در حال حاضر دانش آموزان میتوانند با راحتی بیشتری کار کنند.

مدیرآموزش و پرورش بیرجند در پایان گفت: امیدوار هستیم که شرایط آموزش و پرورش روز به روز پیشرفت کنند و دبیران ازمظلومیت خارج شوند تا بدین وسیله ، سایر زمینه ها نیز رشد وتوسعه پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار