داستان خوشحالی کتاب شد

تهران (پانا) - «من خوشحالم» به قلم ایزابل توماس و ترجمه‌ی هایده کروبی به سوالات بنیادین کودکان درباره‌ی احساس خوشحالی پاسخ می‌دهد.

کد مطلب: ۸۵۲۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
داستان خوشحالی کتاب شد

به گزارش روابط عمومی انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان)، این کتاب که با ویرایش جدید و برای دومین‌بار وارد بازار کتاب کودک شده است به مساله‌ی هوش هیجانی می پردازد. تکیه ی این کتاب بر احساس خوشحالی است و به مخاطبان می آموزد که چگونه این احساس را شناخته و بر آن مدیریت داشته باشند.
«خوشحالی چیست؟»،«خوشحالی چه‌جور احساسی است؟»،«چه‌کار کنم که خوشحال باشم؟»،«سریع‌ترین راه برای خوشحال شدن چیست؟»،«چطور می توانم دیگران را خوشحال کنم؟» برخی سوالاتی است که این کتاب به آن پاسخ داده است.
تاثیرات مثبت شادی و شادکردن دیگران نکات مهمی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:«گاهی مردم کارهایی می کنند که ما را خوشحال کنند، مثل وقتی که به ما هدیه می دهند. خودمان هم میتوانیم کارهایی بکنیم که خوشحال شویم.خیلی ها وقتی کاری را خوب انجام می دهند خوشحال می شوند. اگر سخت کار کنی و در مدرسه و خانه موفق باشی،‌خوشحال می شوی.»
گفتنی است این کتاب مناسب گروه سنی 6 تا 9 سال است و 6500 تومان قیمت دارد.
لازم به ذکر است که کتاب «من خوشحالم» جلد نخست از مجموعه ای به اسم «احساسات من» است . این مجموعه به هوش هیجانی و احساساتی مثل غم، نگرانی و...می پردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار