معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش همدان: دانش‌آموزان برتر مدارس المپیادی می‌شوند

همدان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزانی که در مدرسه به نتیجه‌ی مطلوب برسند در جشنواره و المپیاد جابربن حیان، نوجوان خوارزمی و جوان خوارزمی شرکت می‌کنند.

کد مطلب: ۸۵۲۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش همدان: دانش‌آموزان برتر مدارس المپیادی می‌شوند

عباس احمدی مقیم در گفت و گو با خبرنگار پانا همدان افزود: در کل استان همدان ۱۹پژوهش‌سرا داریم که فعالیت دانش‌آموزان در ۳دوره ی ابتدایی متوسطه اول ودوم را تحت پوشش قرار می دهد.

احمدی مقیم گفت: هیأت‌های علمی دانش‌آموزی تشکیل شده که معلمان و دبیرانی که در گروه های درسی مختلف تبحر بیشتری دارند دانش‌آموزان را هدایت می‌کنند. این دانش‌آموزان به‌وسیله معلم باتوجه به استعداد و ایده‌های خوبی که دارند انتخاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزانی که به نتیجه‌ی مطلوب برسند در جشنواره و المپیاد جابربن حیان(دوره‌ ابتدایی) نوجوان خوارزمی (متوسطه‌ اول) جوان خوارزمی(متوسطه‌ دوم) شرکت می‌کنند.

احمدی مقیم اضافه کرد: این پژوهش‌سرا با تایید شورای عالی بوده و در برخی از آنها امکانات خوبی برای دانش‌آموز اعم از: کتابخانه، آزمایشگاه و سایر ظرفیت‌ها فراهم شده است با توجه به اینکه سال گذشته رتبه‌ی اول را در این حوزه داشتیم امیدواریم امسال هم بتوانیم با افزایش کیفیت نسبت به سال گذشته رتبه را هم حفظ کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های ما در کل کشور کمبود تجهیزات و امکانات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار