نماینده مردم همدان و فامنین: مسئولان نباید در مسائل ممنوعه تعارف و قصور کنند

همدان (پانا) - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان نباید در مسائل ممنوعه تعارف و قصور کنند، گفت: مردم از مسئولان و دولت، کار، شرایط اقتصادی آرام و تثبیت قیمت‌ها را می‌خواهند.

کد مطلب: ۸۵۲۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم همدان و فامنین: مسئولان نباید در مسائل ممنوعه تعارف و قصور کنند

امیر خجسته با اشاره به اقدامات اخیر مجلس در پاسخ از رئیس جمهور و استیضاح وزرا، اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته از سوی مجلس این مهم قابل مشاهده است که مجلس دارد جایگاه خود را پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه در این چند اقدام سنگین مجلس جایگاه خود را پیدا کرده است، گفت: امیدواریم در خصوص وزرای بعدی اقتصادی مد نظر نیز مجلس همچنان مقتدرانه جلو برود تا رئیس جمهور، افراد قوی، اثرگذار، اقتصاددان و فهیم بیاورد که کمتر به مردم فشار بیاید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور، بیان کرد: آقای رئیس جمهور شما هم به مغازه بروید، داخل تاکسی بنشینید و بروید در بازار دلار، ببینید چه خبر است.

وی با بیان اینکه اگر در سئوال از رئیس جمهور مجال صحبت داشتم حرف دل مردم را بازگو می‌کردم، افزود: آقای رئیس جمهور به داد برسید؛ این درخواست از سه قوه است، قوه قضائیه در مبارزه با فساد و اخلال در بازار مقتدرانه ورود کند.

خجسته با تأکید بر اینکه از اقدامات اخیر قوه قضائیه در مبارزه با فساد و اخلال‌گران بازار راضی هسستیم، تصریح کرد: از وضعیت گذشته قوه قضائیه در این موارد راضی نبودیم و اکنون قوه قضائیه خوب ورود کرده است؛ قوه مقننه نیز خوب ورود کرده و به جد به دنبال این موارد هستیم.

وی با بیان اینکه هرکس قصور کند مردم آنها را نمی‌بخشند، ادامه داد: مسئولان نباید در مسائل ممنوعه تعارف و قصور کنند؛ دولت نیز باید خود را نشان دهد و با به کارگیری تمام توان خود و به کارگیری وزرای اقتصادی جدید هرکاری که می‌توانند برای معیشت مردم و ساماندهی اقتصاد انجام دهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم از مسئولان و دولت، کار، شرایط اقتصادی آرام و تثبیت قیمت‌ها را می‌خواهند.

وی با بیان اینکه یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا هستیم، یادآور شد: مردم می‌خواهند دولتمردان با رسیدگی به وضعیت اقتصادی این امنیت را در کشور بیش از گذشته تثبیت کنند؛ با بحث اقتصاد و معیشت مردم بازی نکنیم چراکه بیش از این برای مردم قابل تحمل نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار