در گفت‌و‌گو با پانا

بطحایی: قسط سوم پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال 96 امروز یا فردا پرداخت می‌شود

بطحایی: مرخصی ذخیره سال ۹۵ پرداخت شد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از پرداخت مرخصی ذخیره سال 95 خبر داد و تاکید کرد قسط سوم پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال 96 امروز یا فردا پرداخت می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۲۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بطحایی: قسط سوم پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال 96 امروز یا فردا پرداخت می‌شود

سیدمحمد بطحایی در گفت‌وگو با پانا گفت: «دو قسط پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال 96 با جدیتی که رئیس سازمان برنامه و بودجه داشته‌اند پرداخت شده است و قسط سوم هم قرار بود تا پایان شهریور پرداخت شود، اما با اصرار شخص ایشان این اقدام جلوتر افتاده است و امروز یا فردا پرداخت می‌شود.»

او ادامه داد: «همچنین مرخصی ذخیره سال 95 را هم پرداخت کردیم، بنابراین امسال از حیث پرداخت مطالبات یکی از بهترین سال‌ها بود و علی‌رغم شرایط خاص خزانه و درآمدها، نسبت به سال گذشته وضعیت خیلی بهتر بوده است.»

وزیر آموزش و پرورش از افتتاح رسمی سیناروبیک برای تعامل وزارت آموزش و پرورش با مخاطبان خبر داد و گفت: «یک امکان تعامل با جامعه مخاطبان از جمله خانواده‌ها فراهم شده است با عنوان سینا روبیک. سینا روبیک یک تلویزیون تعاملی است که از این طریق ما می‌توانیم همه کسانی را که در آموزش و پرورش و عضو خانواده بزرگ آموزش و پرورش هستند با همدیگر در تعامل و گفت‌وگو باشیم. یعنی مدیر مدرسه با خانواده‌ها، خانواده‌ها با مدیران کل و آن چیزهایی که ما باید با هم در میان بگذاریم و برای تعلیم و تربیت فرزندان هماهنگ شویم. ان‌شاءلله از این طریق گفت‌وگوها انجام و نواقص برطرف می‌شود و امروز هم به صورت رسمی این کار افتتاح می‌شود.»

بطحایی گفت: «لایحه طرح رتبه‌بندی معلمان هم تحویل دولت شده است و من هم پیگیری می‌کنم تا تمام شود و سریع‌تر برای مجلس بفرستیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار