معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش استان خبر داد

فرهنگیان رسمی و حق التدریس در نقل و انتقالات مرحله دوم درون استانی به صورت هم‌زمان حق شرکت داشتند

تبریز(پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش آذربایجان شرقی در آخرین جلسه مشترک هماهنگی‌های روسای ادارات اداره کل گفت: امسال برای اولین بار همزمان همکاران رسمی و حق التدریس در نقل و انتقالات مرحله دوم درون استانی حق شرکت داشتند.

کد مطلب: ۸۵۲۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان رسمی و حق التدریس در نقل و انتقالات مرحله دوم درون استانی به صورت هم‌زمان حق شرکت داشتند

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش استان در آخرین جلسه مشترک آخرین هماهنگی های روسای ادارات معاونت های مختلف اداره کل گفت: امسال برای اولین بار همزمان همکاران رسمی و حق التدریس در نقل و انتقالات مرحله دوم درون استانی حق شرکت داشتند.

کامیار قهرمانی فرد اظهار کرد: امسال برای اولین بار نقل و انتقالات مرحله دوم درون استانی قبل از شهریور ماه برای هر دو گروه همکاران رسمی و حق التدریس در قالب سامانه انجام شد و در نظر داریم ضمن اعلام نتایج در روز شنبه، دو هفته باقی مانده فرجه ای برای هدایت ساماندهی و سازماندهی درون منطقه ای در اختیار نواحی و مناطق باشد.

وی ضمن تاکید به لزوم همگرایی و اشتراک مساعی و اتخاذ موضع واحد و ادبیات مشترک تمامی واحدها و حوزه ها و معاونت ها تحت رویکرد هماهنگی بین بخشی مورد تاکید مدیرکل تصریح کرد: امسال با تدابیر و بهره گیری از همه ظرفیت ها و همکاری همه واحدها و برنامه ریزی مناطق و نواحی مشکل خاصی برای شروع مهر ماه نخواهیم داشت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان خاطر نشان ساخت: مرحله دوم نقل و انتقال آخرین راهکار مدیریت و تامین نیازهای مناطق و نواحی دارای کمبود است و پس از اعلام نتایج، مناطق و نواحی ضرورت دارد با استفاده بهینه از تمامی راهکارهای اعم از: اضافه تدریس و فولتایم، تدریس بازنشستگان، خرید خدمات، دو نوبته کردن و سازماندهی بهینه و تبعیت از الگوی تراز، آخرین هماهنگی ها و اقدامات را انجام دهند.

قهرمانی فرد افزود: براساس آخرین گزارش مناطق کاغذکنان، گوگان و هریس به ترتیب رتبه اول، دوم و سوم در میزان صدور و تأیید ابلاغ را در بین مناطق و نواحی استان دارند و مناطق شبستر، صوفیان و تسوج هیچگونه صدور ابلاغ ندارند.

وی در پایان همچنین با ارائه گزارشی از سامانه سناد گفت: در کل 656هزار و 559 دانش آموز شامل پیش دبستانی، استثنایی، دولتی و غیر دولتی در تمامی دورها ثبت نام شده است که از این تعداد24هزار و 864 ثبت نام مربوط به پیش دبستانی است و در مقطع ابتدایی 97درصد به تعداد371هزار و 818 ثبت نام و 94درصد در مقطع متوسطه اول به تعداد149هزار و 796 ثبت نام و 85درصد در مقطع متوسطه دوره دوم 37هزار و 562 ثبت نام صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار