با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اقتتاح شد

نمایشگاه عرضه مستقیم نوشت افزارایرانی - اسلامی

مشهد (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین افتتاحیه نمایشگاه عرضه نوشت افزار ایرانی-اسلامی گفت :حمایت از تولید داخل میتواند به حل مشکل بیکاری کمک نماید.

کد مطلب: ۸۵۲۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه عرضه مستقیم نوشت افزارایرانی - اسلامی

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نمایشگاه عرضه نوشت افزار ایرانی-اسلامی در مشهد افتتاح شد.قاسمعلی خدابنده؛مدیر کل این سازمان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت:این نمایشگاه هادر تعدادی از مناطق و شهرستان های استان افتتاح خواهد شد و لوازم التحریر ایرانی مورد نیاز دانش آموزان را عرضه خواهد کرد.

وی ادامه داد : برپایی این نمایشگاه ها از این نظر مورد اهمیت است که مطابق منویات مقام معظم رهبری،کالاهای عرضه شده تماما ایرانی و تولید داخل است.

خدابنده با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ حمایت از تولیدات ملی تصریح کرد :همه باید در جهت فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی، دانش آموزان و خانواده ها را به استفاده از تولیدات داخلی توصیه کنیم ؛چرا که یکی از معضلات بزرگ کشور ما بحث اشتغال است و حمایت از تولید داخل میتواند به حل این مشکل کمک نماید.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است چرا که یکی از شاخصه های اقتصاد مقاومتی درون زایی اقتصاد است گفت : در آموزش و پرورش حدود 13 میلیون دانش آموز به طور مستقیم مخاطب ما هستند که اگر رویکرد ما حمایت از کالای تولید داخل باشد جامعه مشتریان بسیار وسیعی را فراهم و فرصت خوبی را برای حمایت از تولیدات داخلی رقم خواهد زد.

وی همچنین خاطر نشان ساخت : طرح هایی که بر روی نوشت افزار ایرانی اسلامی چاپ می شود فرصت شناخت بزرگان ،نمادها و اسطوره های بزرگ ایرانی اسلامی را برای دانش آموزان فراهم می آورد.

قابل ذکر است نمایشگاه عرضه نوشت افزار ایرانی-اسلامی تا 27 شهریورماه در هنرستان صنعتی شهید بهشتی مشهد واقع در میدان تقی آباد برپا خواهد بود و از ساعت 15 الی 22:30 میزبان بازدید کنندگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار