ابتکار:

۷۰ درصد صنایع دستی کشور توسط زنان تولید می شود

تهران (پانا) - معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه توجه به توانمندی زنان در شهرداری به خوبی انجام شده است، گفت: ۷۰ درصد از صنایع دستی کشور توسط زنان تولید می شود.

کد مطلب: ۸۵۲۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
۷۰ درصد صنایع دستی کشور توسط زنان تولید می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، معصومه ابتکار در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه تولیدات زنان که درسالن همایش های بوستان گفت و گو اظهارداشت: زنان همچون مردان از بدو انقلاب توانستند در اعتلای کشور نقش به سزایی را داشته باشند.
وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید در حال حاضر ۳۰ درصد از مدیریت به زنان اختصاص یافته است که در شورای شهر و شهرداری تهران این رویکرد نیز ادامه خواهد داشت.
ابتکار به سیزدهمین دوره نمایشگاه توانمندی زنان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه زمینه ای برای انعکاس توانمندی زنان است و شهرداری های کلان شهرها باید توانمندی این قشر را به معرض نمایش درآورند.
وی ادامه داد: در دولت نگاه ویژه ایی به طرح های توان افزایی اشتغال زنان دیده شده است و در حال حاضر نیز طرح تکاپوی اشتغال در حال اجرا است.
ابتکار با بیان اینکه زنان در سال های ۹۶ و ۹۷ سهم به سزایی در مشارکت اقتصادی داشته اند، گفت: در رایزنی با فراکسیون زنان مجلس در صدد اشتغال و توانمندی بیشتر زنان هستیم.
نمایشگاه عرضه تولیدات پوشاک زنان با عنوان پوشاک اسلامی تا ۲۲ شهریورماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در محل بوستان گفت وگوی پایتخت دایر است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار