یوسفیان ملا:

ساخت آزادراه تهران - آمل آغاز شد

تهران (پانا) - نماینده مردم آمل در مجلس از آغاز ساخت آزادراه تهران - آمل خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۲۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
ساخت آزادراه تهران - آمل آغاز شد

به گزارش خانه ملت، عزت الله یوسفیان ملا در جلسه شورای اداری شهرستان آمل از آغاز ساخت آزاد راه تهران - آمل خبرداد و افزود:این آزاد راه در دو فاز از تهران به تونل آبشار پلور و پلور تا آمل ساخته می شود و در حال حاضر فاز اول آن توسط خاتم النبیاء شروع شده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمل به لطف الهی از لحاظ اعتبار مورد توجه است، ادامه داد: این توجه ها از پایتخت به این شهرستان را مدیون مردم شهرستان آمل هستیم.

یوسفیان ملا با اشاره به اینکه در بعضی از روزهای تعطیل در حد فاصله ساعت ۱٣ تا ۱٧ عصر بیش از ٢۰۰ هزار خودرو از سمت دریا به پایتخت از محور هراز تردد می کنند، افزود: از ٣٩۴ کیلومتر راه کناره، اکثر خودروها علاقمند به تردد از محورهراز هستند.

وی با بیان اینکه در تمامی پروژه های آمل تمایلی به فاینانس نداریم، افزود: تمایلی به جذب سرمایه گذار در پروژه های این شهرستان نداریم به این دلیل که اگر سرمایه گذار ورود کند باید از مردم پول بگیرد و ما در نقابل این مهم ایستادگی کردیم.

یوسفیان ملا با اشاره به اختصاص ۱۱ میلیاردتومان اعتبار برای تجهیز استادیوم شهرستان آمل گفت: این استادیوم به مدت ٢۰ سال مشکل پرونده قضایی داشت که مدت ها وقت گذاشته شد با مالکان جلسه برگزار شد که خوشبختانه امروز حل شد و برای جذب پیمانکار آگهی شد.

وی با بیان اینکه ٣ نقطه از مازندران به عنوان منطقه آزاد معرفی شد اما متاسفانه اختلاف ها مانع تصویب این مهم شد، گفت: دولت نمی تواند در یک زمان سه منطقه آزاد ایجاد کند و این اختلاف ها باعث شد که در هیئت دولت تصویب نشود.

به گزارش مهر، یوسفیان ملا گفت: منطقه ویژه اقتصادی برای شهرستان آمل تصویب شد و منتظر تایید شورای نگهبان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار